• Anonym (Nyfiken)

Lack och läder

Hej,

Jag är en man runt 50 som tycker det är mycket snyggt och sexigt med kvinnor som klär sig i t ex lackbyxor, skinnkläder och stövlar (gärna lårhöga).
    Jag hade gärna sett fler kvinnor klä sig i detta.

Jag är lite nyfiken på frågorna nedan. Kanske skulle postat i annan kategori men lägger den här då ordet sexig väger tungt för mig.

Hur ser ni kvinnor på klädval som dessa?
    Vad anser ni kvinnor som inte använder denna typ av kläder om detta?
    Finns ni kvinnor som skulle vilja klä er lite mer vågat men inte riktigt ?vågar??

• Svar på tråden Lack och läder
  • pojke23
    Anonym (Tröttsamma män) skrev 2024-04-23 01:19:28 följande:
    Folk med fetischer har själva en massa fördomar, det märks tydligt. Är man inte med på ex. swingande sexpartyn, bär opraktisk lack och läderklädsel, gillar att bli bajsad på eller att nån fixerar vid ens svettiga fötter - ja, då är man plötsligt "kristen" eller homofob Drömmer 

Bara massa projiceringar hela tiden. 
    Jag förstår inte på riktigt vad du menar?
  • Anonym (Tröttsamma män)
    pojke23 skrev 2024-04-23 01:40:54 följande:
    Jag förstår inte på riktigt vad du menar?
    Jag kan inte förklara mig mer tydligt heller så. Personer är inte per automatik homofober eller religiösa bara för att de inte vill se ett familjelivsforum förvandlas till en ren porrsajt där folk skriver ner grova sexnoveller om sina egna fetischer, samtidigt som de sitter och onanerar till folks svar.

Till alla inceltroll härinne - var anständiga nog att ge oss kvinnor härinne en fristad från er egen sexfixering. Vänd er nån annanstans. Det finns typ tusen olika sexsajter online. Familjeliv är INTE en av dem. 
  • Anonym (Lackis)
    Anonym (Tröttsamma män) skrev 2024-04-23 01:48:42 följande:
    Jag kan inte förklara mig mer tydligt heller så. Personer är inte per automatik homofober eller religiösa bara för att de inte vill se ett familjelivsforum förvandlas till en ren porrsajt där folk skriver ner grova sexnoveller om sina egna fetischer, samtidigt som de sitter och onanerar till folks svar.

Till alla inceltroll härinne - var anständiga nog att ge oss kvinnor härinne en fristad från er egen sexfixering. Vänd er nån annanstans. Det finns typ tusen olika sexsajter online. Familjeliv är INTE en av dem. 
    Jag ser fram mot att se dina sunda trådstarter i ?sex & sånt?-delen av forumet!
  • Anonym (Tröttsamma män)
    Anonym (Lackis) skrev 2024-04-23 08:57:57 följande:
    Jag ser fram mot att se dina sunda trådstarter i ?sex & sånt?-delen av forumet!
    Finns redan massor med seriösa sextrådar som inte handlar om rent runkmaterial eller sexchattande (vilket forumet inte tillåter). 
  • Anonym (Lackis)
    Anonym (Tröttsamma män) skrev 2024-04-24 01:48:55 följande:
    Finns redan massor med seriösa sextrådar som inte handlar om rent runkmaterial eller sexchattande (vilket forumet inte tillåter). 
    Ajdå, visste inte att det inte var tillåtet. Jag har gått så långt att jag vid några tillfällen haft sexuellt umgänge med män jag kommit i kontakt med här. Så nu kommer väl jag bli avstängd när jag erkänner detta?
  • Lazzi
    Anonym (Tröttsamma män) skrev 2024-04-24 01:48:55 följande:
    Är ju sex o samlevnad o inte är de så många som runkar här heller 
    O spännande att skriva med folk med olika intressen inom de sexuella 
  • Lazzi
    Anonym (Lackis) skrev 2024-04-24 07:03:11 följande:
    Ajdå, visste inte att det inte var tillåtet. Jag har gått så långt att jag vid några tillfällen haft sexuellt umgänge med män jag kommit i kontakt med här. Så nu kommer väl jag bli avstängd när jag erkänner detta?
    Helt okej för mig att du har de 😉
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (A)
    Anonym (Tröttsamma män) skrev 2024-04-30 02:01:06 följande:
    Vad du gör i ditt privatliv har ingen betydelse för andra härinne.
    Det har det väl? Så länge någon är intresserad av att snacka om det med henne..

Blir rätt lustigt när du är den som spammar denna människan mest av alla och påstår att ingen kommer vilja diskutera det? VAD vet du om det? Du verkar trotts allt vara mer besatt än alla att diskutera med denna människan.
  • Anonym (A)
    Anonym (Tröttsamma män) skrev 2024-04-30 02:01:06 följande:
    Vad du gör i ditt privatliv har ingen betydelse för andra härinne. Ska du däremot ägna dig åt att skriva obscena sexnoveller om det hela på ett familjeinriktat forum så blir det inte längre en privat angelägenhet och du bryter mot reglerna.

Lite som de flesta gör när de startar såna här trådar. 
    Gillar du inte vad den har att säga är det bara sluta läsa. Scrolla vidare... Det är så det funkar för alla de som är normala i vilket fall..
Svar på tråden Lack och läder