• Anonym (Nyfiken)

Lack och läder

Hej,

Jag är en man runt 50 som tycker det är mycket snyggt och sexigt med kvinnor som klär sig i t ex lackbyxor, skinnkläder och stövlar (gärna lårhöga).
    Jag hade gärna sett fler kvinnor klä sig i detta.

Jag är lite nyfiken på frågorna nedan. Kanske skulle postat i annan kategori men lägger den här då ordet sexig väger tungt för mig.

Hur ser ni kvinnor på klädval som dessa?
    Vad anser ni kvinnor som inte använder denna typ av kläder om detta?
    Finns ni kvinnor som skulle vilja klä er lite mer vågat men inte riktigt ?vågar??

• Svar på tråden Lack och läder
  • PunkPyret
    Anonym (Tröttsamma män) skrev 2024-04-08 06:10:27 följande:
    Lack och läder är fortfarande fula plagg. 
    Skrattande År det ett objektiv konstaterande menar du? Eller är det din subjektiva åsikt?
  • Anonym
    PunkPyret skrev 2024-04-08 16:17:48 följande:
    Skrattande År det ett objektiv konstaterande menar du? Eller är det din subjektiva åsikt?
    Det är ett objektivt faktum.
  • Anonym (Tröttsamma män)
    PunkPyret skrev 2024-04-08 16:17:48 följande:
    Hela tråden handlar om subjektiva åsikter dumbom. 
  • PunkPyret
    Anonym (Tröttsamma män) skrev 2024-04-10 10:22:57 följande:
    Hela tråden handlar om subjektiva åsikter dumbom. 
    Ja det var just det jag skrev i ett tidigare inlägg; 

¨Självklart går det inte att diskutera på ett neutralt sätt. Man kan bara diskutera utifrån sin egen person.¨

Däremot får du sitta ensam i den sandlådan där man kallar någon med annan uppfattning än den egna för dumbom. Jag tillåter mina medmänniskor att ha andra uppfattningar än mina. 
    PunkPyret skrev 2024-04-18 22:46:09 följande:
    Ja det var just det jag skrev i ett tidigare inlägg; 

¨Självklart går det inte att diskutera på ett neutralt sätt. Man kan bara diskutera utifrån sin egen person.¨

Däremot får du sitta ensam i den sandlådan där man kallar någon med annan uppfattning än den egna för dumbom. Jag tillåter mina medmänniskor att ha andra uppfattningar än mina. 
    Trevlig halmgubbe från dig, dumbom. Har aldrig försökt hindra någon från att ha en annan åsikt än min. Bara påpekat sanningen - att män med fetischer har en störning och är onormala. Och att de borde prata med en psykolog istället för att pådyvla andra sin egen störning likt hur det ser ut härinne varje dag i princip.
  • Anonym (Nyfiken och intresserad)
    Anonym (Tröttsamma män) skrev 2024-04-18 23:05:19 följande:
    Trevlig halmgubbe från dig, dumbom. Har aldrig försökt hindra någon från att ha en annan åsikt än min. Bara påpekat sanningen - att män med fetischer har en störning och är onormala. Och att de borde prata med en psykolog istället för att pådyvla andra sin egen störning likt hur det ser ut härinne varje dag i princip.
    Och de kvinnor som har fetischer - de är helt annorlunda än männen då?
    Stackars dig. Suck...!
    Anonym (Nyfiken och intresserad) skrev 2024-04-18 23:10:03 följande:
    Och de kvinnor som har fetischer - de är helt annorlunda än männen då?
    Stackars dig. Suck...!
    Ja, självklart då fetischer inte är normala i sig och beror på något underliggande problem eller upplevelse man gått igenom. Hade fetischer ansetts som något sunt och helt normalt så hade de inte kallats för fetischer.

Nej, det är inte synd om mig då jag har en frisk och sund sexualitet. Det är synd om alla seriösa personer härinne som pådyvlas i text alla dessa sjuka böjelser från störda män som inte har på ett familjeforum att göra.
  • Anonym (Lackis)
    Anonym (Tröttsamma män) skrev 2024-04-18 23:17:03 följande:
    Ja, självklart då fetischer inte är normala i sig och beror på något underliggande problem eller upplevelse man gått igenom. Hade fetischer ansetts som något sunt och helt normalt så hade de inte kallats för fetischer.

Nej, det är inte synd om mig då jag har en frisk och sund sexualitet. Det är synd om alla seriösa personer härinne som pådyvlas i text alla dessa sjuka böjelser från störda män som inte har på ett familjeforum att göra.

Tycker så synd om dig. Du måste ha ett ytterst torftigt sexliv som på sin höjd sträcker sig till lite frikyrkligt gnuggande i missionären. Och detta kallar du sunt?

Anonym (Lackis) skrev 2024-04-19 09:29:33 följande:

Tycker så synd om dig. Du måste ha ett ytterst torftigt sexliv som på sin höjd sträcker sig till lite frikyrkligt gnuggande i missionären. Och detta kallar du sunt?

Samma töntiga argument från folk med perversa böjelser. Alla som inte delar er störning = frikyrkliga.

Snarare synd om dig och din inskränkta sort som fixerar vid sjuka fetischer. Saök hjälp.
  • Lazzi

Jag som går i läder till o från sommartid är de en sjuk böjelse ? 
    Mc ställ 

Svar på tråden Lack och läder