• Lazzi

Lack och läder

Jag som går i läder till o från sommartid är de en sjuk böjelse ? 
    Mc ställ 

• Lazzi

Är du emot hbtqi med för dom har ju dragningar till olika kläder 

• Lazzi
    Anonym (Tröttsamma män) skrev 2024-04-24 01:48:55 följande:
    Finns redan massor med seriösa sextrådar som inte handlar om rent runkmaterial eller sexchattande (vilket forumet inte tillåter). 
    Är ju sex o samlevnad o inte är de så många som runkar här heller 
    O spännande att skriva med folk med olika intressen inom de sexuella 
  • Lazzi
    Anonym (Lackis) skrev 2024-04-24 07:03:11 följande:
    Ajdå, visste inte att det inte var tillåtet. Jag har gått så långt att jag vid några tillfällen haft sexuellt umgänge med män jag kommit i kontakt med här. Så nu kommer väl jag bli avstängd när jag erkänner detta?
    Helt okej för mig att du har de 😉
  • Lazzi
    Anonym (Tröttsamma män) skrev 2024-05-12 00:52:21 följande:
    Jag talar för alla normala kvinnor som inte har sexuella störningar jo. Och för kvinnor som faktiskt är kvinnor och inte män som gömmer sig bakom kvinnliga nick.

Och igen - sex och samlevnad på detta forum inbegriper inte sexnoveller eller sexchattande utan är menat att diskuteras neutralt. 
    Lite lustig du med hemligt nick inte vågar stå för ditt 
    O de lilla jag har läst här inne så i te tror jag de är många som ligger o onanera till de 
    O sexchatta har jag inte sett heller 
  • Lazzi
    Anonym (Tröttsamma män) skrev 2024-05-17 23:28:57 följande:
    Hemligt nick är jag tvungen att ha i trådar som denna eftersom det finns många pervoincels på forumet som annars spammar kvinnors inboxar med diverse snusk och oanständiga förslag. Jag slipper sånt då ni inte kan nå mig på detta namn, pilutta er.

Då tror vi olika. 
    Du lät lite snäll nu 😉 
  • Lazzi
    Cathariiina skrev 2024-05-18 08:16:32 följande:

Jag gillar inget sådant, och jag skulle dessutom aldrig ge mig in med någon man som skulle kräva att jag skulle ha vissa kläder för hans sexuella fetisch' skull. Jag gillar inte människor som håller på med fetischer och kinky stuff - eller i alla fall vill jag inte ha en sådan man, och i den mån andra människor jag känner håller på med sådant så vill jag inte att de pratar om det med mig.

Vad är fetisch för dig och kinky stuff 
    Min särbo vill jag ska ha lite andra kläder tajta jeans skorta 
    O de får man ställa upp på 
  • Lazzi
    Anonym (Tröttsamma män) skrev 2024-06-02 23:06:35 följande:
    Nej, det gör jag inte. Jag talar för de flesta personer som inte har en porrskadad trasig hjärna.
    Du är ganska envis o jobbig men det är väl din fetisch 
  • Lazzi

Normal är ju olika för olika människor du ser saker olika 
    Är ju de som är så bra att vi är olika 

Svar på tråden Lack och läder