Inlägg från: Anonym (Lackis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lackis)

Lack och läder

Anonym (Tröttsamma män) skrev 2024-04-18 23:17:03 följande:
    Ja, självklart då fetischer inte är normala i sig och beror på något underliggande problem eller upplevelse man gått igenom. Hade fetischer ansetts som något sunt och helt normalt så hade de inte kallats för fetischer.

Nej, det är inte synd om mig då jag har en frisk och sund sexualitet. Det är synd om alla seriösa personer härinne som pådyvlas i text alla dessa sjuka böjelser från störda män som inte har på ett familjeforum att göra.

Tycker så synd om dig. Du måste ha ett ytterst torftigt sexliv som på sin höjd sträcker sig till lite frikyrkligt gnuggande i missionären. Och detta kallar du sunt?

• Anonym (Lackis)
    Anonym (Tröttsamma män) skrev 2024-04-20 00:04:59 följande:
    Samma töntiga argument från folk med perversa böjelser. Alla som inte delar er störning = frikyrkliga.

Snarare synd om dig och din inskränkta sort som fixerar vid sjuka fetischer. Saök hjälp.
    Jag tycker uppriktigt synd om dig sagt. Samtidigt är jag riktigt nyfiken på ditt sexliv. Skulle du inte kunna beskriva mer konkret hur din sunda syn på sex tar sig uttryck rent praktiskt alltså?
  • Anonym (Lackis)
    Anonym (Tröttsamma män) skrev 2024-04-21 23:56:42 följande:
    Finns inget att tycka synd om eftersom jag inte är någon sorglig incelautist med störda perversioner som jag tvångsmässigt ska äckla andra människor med.
    Är nu helt säker på att du är oskuld. Sunt och frisk, slipper man både könssjukdomar och barn!
  • Anonym (Lackis)
    Anonym (Tröttsamma män) skrev 2024-04-23 01:48:42 följande:
    Jag kan inte förklara mig mer tydligt heller så. Personer är inte per automatik homofober eller religiösa bara för att de inte vill se ett familjelivsforum förvandlas till en ren porrsajt där folk skriver ner grova sexnoveller om sina egna fetischer, samtidigt som de sitter och onanerar till folks svar.

Till alla inceltroll härinne - var anständiga nog att ge oss kvinnor härinne en fristad från er egen sexfixering. Vänd er nån annanstans. Det finns typ tusen olika sexsajter online. Familjeliv är INTE en av dem. 
    Jag ser fram mot att se dina sunda trådstarter i ?sex & sånt?-delen av forumet!
  • Anonym (Lackis)
    Anonym (Tröttsamma män) skrev 2024-04-24 01:48:55 följande:
    Finns redan massor med seriösa sextrådar som inte handlar om rent runkmaterial eller sexchattande (vilket forumet inte tillåter). 
    Ajdå, visste inte att det inte var tillåtet. Jag har gått så långt att jag vid några tillfällen haft sexuellt umgänge med män jag kommit i kontakt med här. Så nu kommer väl jag bli avstängd när jag erkänner detta?
  • Anonym (Lackis)
    Anonym (Tröttsamma män) skrev 2024-06-02 23:06:35 följande:
    Nej, det gör jag inte. Jag talar för de flesta personer som inte har en porrskadad trasig hjärna.
    Jag tror din fetish är att reta upp folk på forum.
  • Anonym (Lackis)
    Anonym (Tröttsamma män) skrev 2024-06-04 18:33:51 följande:
    Då kan du få det svårt att hitta någon eftersom de flesta kvinnor inte gillar män med porrska fetischer.
    Inte de flesta kanske, det vet jag ingenting om, men tillräckligt många för att jag lyckats träffa ganska många.
  • Anonym (Lackis)
    Anonym (Tröttsamma män) skrev 2024-06-11 01:07:10 följande:
    Jag tänker inte på kläder här bara utan också många andra knäppa beteenden som vissa pervon känner att de måste ventilera om på ett familjedrivet forum som detta. 

Kan du inte bara lämna människor i fred. Ingen som tvingar dig att läsa

Svar på tråden Lack och läder