Inlägg från: Anonym (Tröttsamma män) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tröttsamma män)

Lack och läder

Anonym (?) skrev 2024-03-31 22:59:18 följande:

Inte läckert - känns för utstuderat. 
    Sex i min värld är naturligt  och i situationen.
    Min åsikt, kanske inte din.

Troligen de flesta kvinnors och mäns åsikt. Det låter mer som att trådstartaren vill pådyvla andra människor sin egen fetisch.

Tråkigt att män med fetischer ofta har denna fula tendens - att fläka ut många av sina egna perversioner och försöka få dessa att framstå som något "heeeeelt normalt" Drömmer
    PunkPyret skrev 2024-04-05 22:27:34 följande:
    Fast vad spelar det för roll om något är heeeeelt normalt eller inte?
    Det jag tänder på är bra för mig, det min man blir kåt av är bra för honom - spelar väl ingen roll om det är ¨normalt¨. Och vem definierar för resten vad som är ¨normalt¨?
    Vem definierar vad som är normalt? Kanske normala människor. Majoriteten av folket som inte har en massa sexfixerade kinks de tvångsmässigt måste skriva om överallt. 
    PunkPyret skrev 2024-04-07 00:15:15 följande:
    Detta är väl ett diskussionsforum? Eller är det bara till för de människor som du definierar som ¨normala¨?
    För jag tvivlar faktiskt på att du har något underlag för att uttala dig om vad ¨majoriteten av folket¨ har för uppfattning.

Det är ganska enkelt - hade fetischer varit något normalt som alla ägnade sig åt så hade de inte kallats för just - fetischer. 

Fast dessa trådar används inte för att diskutera på ett neutralt sätt utan snarare som runkmaterial av störda män som inte får sex i verkliga livet.

Familjeliv är inte tänkt att nyttjas som en ren sexsajt vilket den tyvärr gör av vissa sjuka typer härinne.

Anonym (Nyfiken) skrev 2024-04-07 01:35:29 följande:
    Anonym (Tröttsamma män) skrev 2024-04-06 04:56:49 följande:
    Vem definierar vad som är normalt? Kanske normala människor. Majoriteten av folket som inte har en massa sexfixerade kinks de tvångsmässigt måste skriva om överallt. 
    Tycker lite synd om dig som inte har förmågan att se utanför den trångsynta lilla bubblan du befinner dig i. Det är min normala åsikt!

Jag är snarare sund eftersom jag har en normal sexualitet och inte omfamnar en massa störda fetischer. 
    Trångsynt är man snarare när man fixerar vid knäppa detaljer istället för att se helheten i en sexuell situation. Likt fetischister. 
    PunkPyret skrev 2024-04-07 22:44:52 följande:
    Förstår inte hur du kan vara så störd av vad andra gör. Om vi gör något som vi båda gillar så är det bra för oss, då spelar det ingen som helst roll om det är något ¨normalt¨ som alla ägnar sig åt.
    Självklart går det inte att diskutera på ett neutralt sätt. Man kan bara diskutera utifrån sin egen person.
    Jo, det är fullt möjligt att diskutera ett ämne på ett neutralt sätt utan att få det att låta som en porrnovell ägnad åt runknissarna som inte har på ett familjeforum att göra överhuvudtaget.

Lack och läder är fortfarande fula plagg. För att inte tala om opraktiska, obekväma, ohygieniska, äckliga.
    PunkPyret skrev 2024-04-08 16:17:48 följande:
    Skrattande År det ett objektiv konstaterande menar du? Eller är det din subjektiva åsikt?
    Hela tråden handlar om subjektiva åsikter dumbom. 
    PunkPyret skrev 2024-04-18 22:46:09 följande:
    Ja det var just det jag skrev i ett tidigare inlägg; 

¨Självklart går det inte att diskutera på ett neutralt sätt. Man kan bara diskutera utifrån sin egen person.¨

Däremot får du sitta ensam i den sandlådan där man kallar någon med annan uppfattning än den egna för dumbom. Jag tillåter mina medmänniskor att ha andra uppfattningar än mina. 
    Trevlig halmgubbe från dig, dumbom. Har aldrig försökt hindra någon från att ha en annan åsikt än min. Bara påpekat sanningen - att män med fetischer har en störning och är onormala. Och att de borde prata med en psykolog istället för att pådyvla andra sin egen störning likt hur det ser ut härinne varje dag i princip.
    Anonym (Nyfiken och intresserad) skrev 2024-04-18 23:10:03 följande:
    Och de kvinnor som har fetischer - de är helt annorlunda än männen då?
    Stackars dig. Suck...!
    Ja, självklart då fetischer inte är normala i sig och beror på något underliggande problem eller upplevelse man gått igenom. Hade fetischer ansetts som något sunt och helt normalt så hade de inte kallats för fetischer.

Nej, det är inte synd om mig då jag har en frisk och sund sexualitet. Det är synd om alla seriösa personer härinne som pådyvlas i text alla dessa sjuka böjelser från störda män som inte har på ett familjeforum att göra.
    Anonym (Lackis) skrev 2024-04-19 09:29:33 följande:

Tycker så synd om dig. Du måste ha ett ytterst torftigt sexliv som på sin höjd sträcker sig till lite frikyrkligt gnuggande i missionären. Och detta kallar du sunt?

Samma töntiga argument från folk med perversa böjelser. Alla som inte delar er störning = frikyrkliga.

Snarare synd om dig och din inskränkta sort som fixerar vid sjuka fetischer. Saök hjälp.
    MrBundy skrev 2024-04-21 15:40:34 följande:
    ?Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.?

?Tröttsamma män? får tydligen ut något av att förstöra en intresant och spännande tråd med sina åsikter. 
    Fast de enda korkade här är ju du och alla andra med störda böjelser som ni tvångsmässigt ska pådyvla andra. Argumentera aldrig mot er själva.
Svar på tråden Lack och läder