Inlägg från: Anonym (Tröttsamma män) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tröttsamma män)

Lack och läder

Anonym (Lackis) skrev 2024-04-21 11:05:29 följande:
    Jag tycker uppriktigt synd om dig sagt. Samtidigt är jag riktigt nyfiken på ditt sexliv. Skulle du inte kunna beskriva mer konkret hur din sunda syn på sex tar sig uttryck rent praktiskt alltså?
    Finns inget att tycka synd om eftersom jag inte är någon sorglig incelautist med störda perversioner som jag tvångsmässigt ska äckla andra människor med.
    Anonym (Lackis) skrev 2024-04-22 04:28:50 följande:
    Är nu helt säker på att du är oskuld. Sunt och frisk, slipper man både könssjukdomar och barn!
    Din egen inceldom som du projicerar på andra. Så genomskinligt och uppenbart.
    Lazzi skrev 2024-04-22 18:40:49 följande:

Är du emot hbtqi med för dom har ju dragningar till olika kläder 

Varför skulle jag vara emot HBTQ? Deras läggning är inget som påverkar mig. Homosexualitet är heller ingen störning som kommer av trauman utan något medfött, olikt knäppa fetischer.

Sen så är det knappast majoriteten av dem heller som tänder på perversioner. De flesta är normala och har inget behov av att vädra en massa sjuka böjelser. 
    pojke23 skrev 2024-04-23 01:03:50 följande:
    Hej 👋 
    Folk med fetischer har själva en massa fördomar, det märks tydligt. Är man inte med på ex. swingande sexpartyn, bär opraktisk lack och läderklädsel, gillar att bli bajsad på eller att nån fixerar vid ens svettiga fötter - ja, då är man plötsligt "kristen" eller homofob Drömmer 

Bara massa projiceringar hela tiden. 
    pojke23 skrev 2024-04-23 01:40:54 följande:
    Jag förstår inte på riktigt vad du menar?
    Jag kan inte förklara mig mer tydligt heller så. Personer är inte per automatik homofober eller religiösa bara för att de inte vill se ett familjelivsforum förvandlas till en ren porrsajt där folk skriver ner grova sexnoveller om sina egna fetischer, samtidigt som de sitter och onanerar till folks svar.

Till alla inceltroll härinne - var anständiga nog att ge oss kvinnor härinne en fristad från er egen sexfixering. Vänd er nån annanstans. Det finns typ tusen olika sexsajter online. Familjeliv är INTE en av dem. 
    Anonym (Lackis) skrev 2024-04-23 08:57:57 följande:
    Jag ser fram mot att se dina sunda trådstarter i ?sex & sånt?-delen av forumet!
    Finns redan massor med seriösa sextrådar som inte handlar om rent runkmaterial eller sexchattande (vilket forumet inte tillåter). 
  • Meddelande borttaget
    Anonym (A) skrev 2024-04-30 02:11:08 följande:
    Det har det väl? Så länge någon är intresserad av att snacka om det med henne..

Blir rätt lustigt när du är den som spammar denna människan mest av alla och påstår att ingen kommer vilja diskutera det? VAD vet du om det? Du verkar trotts allt vara mer besatt än alla att diskutera med denna människan.
    Som sagt - detta är ett familjeinriktat forum och jag kommer att säga ifrån när folk inte behandlar det som ett sådant. 

Att skriva vulgära texter om sina egna fetischer kan man göra på en mer passande plats, t.ex. ett renodlat porrforum. 
    Anonym (A) skrev 2024-04-30 02:13:16 följande:
    Gillar du inte vad den har att säga är det bara sluta läsa. Scrolla vidare... Det är så det funkar för alla de som är normala i vilket fall..
    Hänvisar till mitt svar ovanför detta.
    Anonym (A) skrev 2024-04-30 02:28:56 följande:
    Den du citerar, har inte skrivit något. Så den enda som skrivit vulgärt här, det är DU om någon!! Sitta och anklaga randoms för sånt dom inte gjort?

Ta din medicin, ring dina vårdare eller väx upp....
    Jag har heller inte anklagat er för något. Säger bara hur reglerna ser ut härinne och detta behöver jag ingen vård för. Trams från dig och halmgubbe. Ring upp dina egna vårdare istället så de kan lära dig att tolka text som en normal människa.
Svar på tråden Lack och läder