Inlägg från: Anonym (A) |Visa alla inlägg
  • Anonym (A)

Lack och läder

Anonym (Tröttsamma män) skrev 2024-04-30 02:01:06 följande:
    Vad du gör i ditt privatliv har ingen betydelse för andra härinne.
    Det har det väl? Så länge någon är intresserad av att snacka om det med henne..

Blir rätt lustigt när du är den som spammar denna människan mest av alla och påstår att ingen kommer vilja diskutera det? VAD vet du om det? Du verkar trotts allt vara mer besatt än alla att diskutera med denna människan.
  • Anonym (A)
    Anonym (Tröttsamma män) skrev 2024-04-30 02:01:06 följande:
    Vad du gör i ditt privatliv har ingen betydelse för andra härinne. Ska du däremot ägna dig åt att skriva obscena sexnoveller om det hela på ett familjeinriktat forum så blir det inte längre en privat angelägenhet och du bryter mot reglerna.

Lite som de flesta gör när de startar såna här trådar. 
    Gillar du inte vad den har att säga är det bara sluta läsa. Scrolla vidare... Det är så det funkar för alla de som är normala i vilket fall..
  • Anonym (A)
    Anonym (Tröttsamma män) skrev 2024-04-30 02:21:10 följande:
    Som sagt - detta är ett familjeinriktat forum och jag kommer att säga ifrån när folk inte behandlar det som ett sådant. 

Att skriva vulgära texter om sina egna fetischer kan man göra på en mer passande plats, t.ex. ett renodlat porrforum. 
    Den du citerar, har inte skrivit något. Så den enda som skrivit vulgärt här, det är DU om någon!! Sitta och anklaga randoms för sånt dom inte gjort?

Ta din medicin, ring dina vårdare eller väx upp....
  • Anonym (A)
    Anonym (Tröttsamma män) skrev 2024-04-30 02:22:01 följande:
    Hänvisar till mitt svar ovanför detta.
    Hänvisar till inlägget du citerade igen då. Eftersom allt det där är nått du hittat på..
  • Anonym (A)
    Anonym (Tröttsamma män) skrev 2024-04-30 02:31:58 följande:
    Jag har heller inte anklagat er för något. Säger bara hur reglerna ser ut härinne och detta behöver jag ingen vård för. Trams från dig och halmgubbe. Ring upp dina egna vårdare istället så de kan lära dig att tolka text som en normal människa.
    Det gör du ju, du har ju skrikit i fyrtiosju hela sidor nu att alla antastar dig ju.. 

Är du pervers eller har du svårt o titta bort när folk umgås? Är du en sån där "kukk"?
  • Anonym (A)
    Anonym (Tröttsamma män) skrev 2024-04-30 02:39:07 följande:
    Ren lögn från dig. Har aldrig sagt att precis alla gjort detta. Bara de som skriver obscena inlägg vilket inte har på forumet att göra som sagt.

Nej, dina kukk-fantasier kan du behålla för dig själv.
    Det är ju bara trycka på visa endast såser du ju vad du skrivit ju....?

Jo du är en kukk queen.. gillar att skrika och titta på..
Svar på tråden Lack och läder