Anonym (Cloffe) skrev 2023-08-31 04:12:55 följande:
Men lägg av, pudlar du nu? Ta ett jävla ansvar över vad du kräker ut dig. En icke-misogyn man skulle inte skriva att kvinnor föds med ett värde. En misogyn man som du skriver det. Men det är ju inte den enda misogyna saken du hävt ur dig, eller hur?
än så länge så är du ett textboksexempel på beskrivningen av en incel från Wikipedia. Bara medvetenheten om det borde rimligen mana till en förändring, men läser man vidare så verkar det som att incels som du förstärker varandras offermentalitet. Ni väljer det här tillståndet. Du förtjänar att vara incel med andra ord. Ta några steg tillbaka se det från ett bredare perspektiv.
-gynnar det här tillståndet dig?
-kommer dejting någonsin att regleras?
-ligger förändringen som du klagar på i någon annans händer än dina egna?
Nej, jag pudlar inte. Jag förklarar hur du valde att fultolka inlägget från 1 månad sen precis som du gör med allt annat. Det var den personen jag svarade som skrev att män inte har ett inneboende värde från födseln och då konstaterade jag att det "
tydligen" är så för att visa på hur orimligt det är att uttrycka sig så.
Varför anklagar du mig och inte den användaren som skrev det från början att män inte ska tro att de är värda något?
Nej, för om syftet är att nedvärdera män så är det helt okej med dig. Du fultolkar allt man skriver för att det ska passa in i din nidbild av en incel. Problemet är att den nidbilden finns inte på riktigt, utan bara i ditt huvud. Ingen person är god eller ond.
Du verkar dock tro att du är god och därför får kränka hela grupper av människor som incels. Det är konstigt.