Är incel något man förtjänar att vara?
Hur många trådar finns det inte där män beklagar sig över kvinnors vikt och utseende?
De är vanligare än den tråd du länkar till här,ska du veta.
Det är helt hopplöst att skriva i den här tråden eftersom ingen vill ta till sig av några argument, vilket har fått de få vettiga personer som fanns här att ge upp.
Här är dock ytterligare ett bevis på att jag har haft rätt om dejtingappar och incels från början:
www.familjeliv.se/forum/thread/78830284-hur-viktigt-ar-yrket-for-en-tjej/1
Vanligtvis tycker jag inte att yrke är så viktigt....men efter att jag själv börja med nätdejtning för typ ett år sedan har jag märkt att jag lägger mera vikt på det. Man träffar så många personer på de här sidorna och energin och tiden räcker inte till att skicka meddelanden med alla så att man skulle lära känna dem. Därför går det lätt att man börjar titta på detaljer och fatta snabba beslut enligt dem även fast de kanske inte är de bästa kriterierna för att hitta någon.
www.gp.se/kultur/kultur/vi-far-helt-enkelt-sluta-ligga-med-folk-som-inte-laser-1.109248062
Kvinnor tror att de har makten att bestämma vilka män som får ligga och inte. Inte för att jag har något emot att premiera intellekt och djup hos män framför utseende, men själva tanken är ojämställd, förnedrande och mansfientlig.