Är incel något man förtjänar att vara?
Att man måste själv försöka ta tag i sina problem och hitta en lösning om man är missnöjd.
Inte lägga ansvaret på andra.
Nu har jag inte sagt att det är kvinnornas fel, utan istället att det är ett samhällsproblem. Kvinnorna inkluderas i samhället vad jag vet?
Det jag däremot uttryckt är att vissa kvinnor är snabba med att spy ut sitt hat över incels, istället för att diskutera problemet ur fler perspektiv.
Men det handlar troligen oftast om att det är deras sätt att göra sig av med en frustration de bär på, att tillsammans klandra och nedvärdera en utsatt grupp. Precis som rasister går samman och skyller allt på invandrare. Det är oftast en inre frustration som vill ut.
Men Cloffe yrar om att jag är samma person, bra att du hjälpt mig att reda ut det.
Jag tycker inte att hot och fördelning av kvinnor är ok någonstans. Du har inte heller sagt att jag är kvinnorhatare, det är andra i tråden som drar det kortet när vi inte råkar tycka samma sak.
Det är ett enkelt kort att dra i dessa trådar på ett forum där kvinnor är i stor majoritet.