• Anonym (....)

Är incel något man förtjänar att vara?

Fiona M skrev 2023-08-04 22:49:23 följande:
    Jag förstår inte vad du skriver.
    Vilka anser sig ha rätt till sex mer än incels?
    I så fall handlar det om att de som har sex, tycker de har rätt till sex. 
  • Anonym (....)
    Anonym (Incel slem) skrev 2023-08-04 21:36:38 följande:
    Och så börjar vi om igen. samma dans igen.
    incel = ensam man ofrivillig singel som bär på kvinnoförakt och tror sig ha medfödda rättigheter. Dvs odemokratisk, ovettig och fascist. Vill ändra samhället för egen vinning.

singel = kan också vara ofrivillig. Eller frivillig. Men tror sig inte ha medfödda rättigheter. Accepterar läget. Vill inte ändra samhället. Vettig och demokratisk.

stor jävla skillnad som sagt. Ska jag förklara på engelska med? Fattar du bättre då?
    Om folk inte tror de har medfödd rättighet till sex, då skulle dessa personer inte ta för givet att de har ett sexliv. 
    Deras sexliv är en så självklarhet att det blivit som en rättighet 
  • Anonym (....)
    Fiona M skrev 2023-08-04 22:54:17 följande:
    Tycker de som har sex att de har rätt att ha det? Vad gör att du tolkar det så?
    Om det ska handla om det när dessa män klagar. 
  • Anonym (....)
    incel = ensam man ofrivillig singel som bär på kvinnoförakt och tror sig ha medfödda rättigheter. Dvs odemokratisk, ovettig och fascist. Vill ändra samhället för egen vinning.

singel = kan också vara ofrivillig. Eller frivillig. Men tror sig inte ha medfödda rättigheter. Accepterar läget. Vill inte ändra samhället. Vettig och demokratisk.

stor jävla skillnad som sagt. Ska jag förklara på engelska med? Fattar du bättre då?
    Inget oberoende om har ett sexliv och sedan snackar om ingen medfödd rättighet till sex. 
    Dessutom tar samhället för givet att man har ett sexliv och ett sexliv är oftast inte något som kommer helt plötsligt som intresse i hög ålder. 
    Det är något som ingår i ens dna och utvecklas under/efter puberteten 
  • Anonym (....)

"Men tror sig inte ha medfödda rättigheter. Accepterar läget".

De flesta tycker ett förhållande/sexliv är så viktigt att tidningar, radio, media etc skriver mycket om det.
    Det är ett tillräckligt behov att vården kan exempelvis hjälpa till med preventivmedel för unga personer etc. 

Att man ska få medfödd hjälp med att ha ett sexliv/förhållande 
  • Anonym (....)

De flesta=har ett sexliv.
    Medfödda saker=kan påverka vem som har sex.

Medfödd hjälp av vården=många vill få hjälp av samhället så de kan ha ett sexliv och det ska inte krävas en merit först innan de får hjälp.
    Det är då inte som någon utbildning exempelvis läkare, att man först måste kvala in innan man kan få studiebidrag etc.

Samhället tar för givet att man har ett sexliv=för de flesta personer har det samt är något biologiskt som finns i stort hos alla vuxna människor 
  • Anonym (....)
    Anonym (Incel slem) skrev 2023-08-04 23:07:01 följande:
    DET FINNS INTE RÄTTIGHET TILL SEX FÖR NÅGON OAVSETT OM DU ÄR MAN, KVINNA ELLER EN HEN.

du har en RÄTTIGHET att vara en sexuell varelse. att staten, religion eller att någon part ska påverka vem du attraheras av eller ej. ingen, ingen och återigen INGEN har rättighet till sex.

däremot har vi alla RÄTT att ha sex. Så länge sexet är inom lagens armar. dvs med samtycke, inte prostitution, inte med någon i beroendeställning eller med minderårig.

förstår du verkligen inte skillnaden mellan rätt och rättighet?

*det finns i ens dna* länka mig den studien tack. Och att samhället tar givet att man har ett sexliv? Nej samhället tar givet att vi tar ansvar för våra egna jävla liv.
    Så samhället tar för givet att man tar ansvar för sitt sexliv men inte om folk har sex eller inte?
    Om samhället inte tar för givet att man har ett sexliv, då blir det orimligt att de tar för givet att man tar ansvar för sitt sexliv. 
  • Anonym (....)
    Anonym (Incel slem) skrev 2023-08-04 23:10:30 följande:
    vården erbjuder preventivmedel. vården erbjuder också samtalsterapi, psykolog etc för människor med sjuklig verklighetsförankring.

samhället eller vården kommer aldrig kunna ordinera dig ett knull på recept.
    Jag har en rättighet att få klaga. 
    Vilket de flesta personer som har ett sexliv redan gör. 
    Det sista någon som har sexliv borde göra är att skylla på ingen medfödd rättighet när de själva får medfödd hjälp av vården 
  • Anonym (....)
    Anonym (Incel slem) skrev 2023-08-04 23:10:30 följande:
    vården erbjuder preventivmedel. vården erbjuder också samtalsterapi, psykolog etc för människor med sjuklig verklighetsförankring.

samhället eller vården kommer aldrig kunna ordinera dig ett knull på recept.
    Jag borde få rättighet att få klaga i den utsträckningen som andra människor redan gör för sitt egna sexliv. 
  • Anonym (....)
    Fiona M skrev 2023-08-04 23:12:09 följande:
    Jag förstår fortfarande inte.
    Ja, de flesta har ett sexliv.
    Vad menar du för medfödd hjälp av vården?
    Får svara imorgon på. 
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?