• Anonym (....)

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (Cloffe) skrev 2023-08-05 01:30:54 följande:
    Tydligen så är det något som håller kvinnor borta från incels. Jag kan tänka mig att det är attityder mot kvinnor som de läser på nätet som gör att kvinnor finslipar sin intuition. Det krävdes inte många inlägg från dig innan du blottade ditt förakt mot kvinnor.

De flesta kvinnor antar jag observerar sånt och ler artigt för att inte riskera sin hälsa. Men det blir nog inte fler träffar.
    Och de flesta personer har ett sexliv. 
  • Anonym (....)
    nihka skrev 2023-08-05 10:46:26 följande:
    Varför vill du inte stå för konsekvenserna av dina sjuka åsikter? Du får inte knulla pga av dem och du får alla emot dig pga av dem.

Det är inte raketforskning att komma fram till hur du ska göra för att lyckas lite bättre.
    Och de flesta andra har ett sexliv. 
  • Anonym (....)
    nihka skrev 2023-08-05 11:33:18 följande:
    Nej, men alla man har sex med har det gemensamt att man attraheras av dem och jag skulle inte ha sex med någon jag inte attraheras av om så alla jag attraheras av plötsligt och mystiskt skulle försvinna.

Sex är inte som luft eller vatten och mat. Man reder sig utan eller iaf ett bra tag.
    Och de flesta har det i gemensamt att de har ett sexliv. 
  • Anonym (....)
    Anonym (Incel slem) skrev 2023-08-05 12:01:43 följande:
    DET ÄR INTE ETT PROBLEM ATT ANDRA HAR SEX MEN ATT MAN SJÄLV ÄR UTAN.

alla andra människor får ha hur mycket eller lite sex de vill så länge det är lagligt sex med samtycke. Jag kunde inte bry mig mindre om mina vänner eller grannar knullar en gång i veckan, en gång om dagen eller inte alls.

det är INTE ett problem. om du däremot VILL ha ett sexliv, gör något åt saken. Ryck upp dig, träffa folk, utveckla empatiska förmågor, kamma dig, väx upp, bli en man.

det är inte orättvist att just du inte får knulla. Det är inte orättvist att kalle får knulla. Det är inte orättvist att anna får välja att knulla med kalle om hon VILL.
    Det är inget problem då att man har andra åsikter än vad andra människor kan ha. 
  • Anonym (....)

alla andra människor får ha hur mycket eller lite sex de vill så länge det är lagligt sex med samtycke. Jag kunde inte bry mig mindre om mina vänner eller grannar knullar en gång i veckan, en gång om dagen eller inte alls.

det är INTE ett problem. om du däremot VILL ha ett sexliv, gör något åt saken. Ryck upp dig, träffa folk, utveckla empatiska förmågor, kamma dig, väx upp, bli en man.

det är inte orättvist att just du inte får knulla. Det är inte orättvist att kalle får knulla. Det är inte orättvist att anna får välja att knulla med kalle om hon VILL.
    Inte orättvist när man tycker annorlunda än vad du gör. 
  • Anonym (....)
    Anonym (Incel slem) skrev 2023-08-05 12:05:53 följande:
    Jag får dejta exakt hur många eller få jag vill. Det är min ensak. Så länge jag inte bryter mot lagen återigen. Precis som du får dejta hur många du vill med samma permisser.

att du inte lyckas gå på dejt är inte mitt eller någon annans problem, och således inte heller vårt ansvar att lösa. Vill du ha ändring är det du som får anpassa dig och ändra dig.
    Di får dejta om du får den möjligheten. 
  • Anonym (....)

Så det handlar om att du ska få bestämma när något är ett problem eller inte? 
  • Anonym (....)
    nihka skrev 2023-08-05 11:59:11 följande:
    ALLA är emot ditt förslag för att det är ett fucked up förslag.
    Och alla andra iprincip har ett sexliv. 
  • Anonym (....)
    Anonym (Incel slem) skrev 2023-08-05 12:09:36 följande:
    Klart som fan det är ett problem när du tror att lösningen på DITT problem är att ändra alla andra.

om jag har ett problem, exempelvis dålig syn. ska jag kräva att alla andra med får dålig syn för att *det ska va rättvist*? Eller ska jag acceptera att jag får va halvblind, nyttja laser eller köpa glasögon?

världens ändras inte för enbart mig. *buhu är så kränkt*
    Och eftersom du erkänner att det inte är ett problem när någon inte har sex, så borde färre personer som har ett sexliv. 
    Och de som har ett sexliv borde lägga mer tid på annat. 
  • Anonym (....)
    Anonym (Til) skrev 2023-07-19 15:25:37 följande:
    Skulle du bli nöjd om staten parade ihop dig med en äldre, ful kvinna? Bara du har någon av kvinnokön, spelar ingen roll vem? Kanske nån du inte alls är attraherad av eller nån där du får sköta det mesta jobbet? Tror du det blir bra om nån annan bestämmer vem du ska vara ihop med?
    Det är ingen rättighet att ha sex med äldre och fula kvinnor.
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?