• Anonym (....)

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (Incel slem) skrev 2023-08-04 17:12:48 följande:
    Var erkänner jag vad?

återigen. Lär dig skillnaden mellan rätt och rättighet. Du har ingen rättighet att kräva sex, varken igår, idag eller imorgon. Staten kommer inte ge dig en *pizzameny* med tillgängliga kvinnor till dig hur mycket du än önskar. Sök hjälp för dina störda vaneföreställningar
    Jag diskuterar om att du accepterar inte ett scenario där kvinnor får det sämre än männen. 
    Ingen rättighet med sex skulle kunna innebära att kvinnor får det sämre istället. 
  • Anonym (....)
    Var erkänner jag vad?

återigen. Lär dig skillnaden mellan rätt och rättighet. Du har ingen rättighet att kräva sex, varken igår, idag eller imorgon. Staten kommer inte ge dig en *pizzameny* med tillgängliga kvinnor till dig hur mycket du än önskar. Sök hjälp för dina störda vaneföreställningar
    Vad skulle du acceptera om kvinnor skulle få det sämre än männen angående sexpartner och partner?
    När är det okej när kvinnor får det sämre än männen? 
  • Anonym (....)
    Var erkänner jag vad?

Du snackar i tråden om att ge och ta. 
    Det existerar bara när kvinnor får det bättre än männen enligt dig. 
  • Anonym (....)
    Var erkänner jag vad?

Man behöver inte kräva sex av någon för att man ska acceptera att sex är ingen rättighet oavsett vilket kön som får det bättre eller sämre
  • Anonym (....)
    Anonym (Incel slem) skrev 2023-08-04 17:08:12 följande:
    Jag har rättighet att vara en sexuell individ. Jag har rätt att ha sex med vem jag vill, när jag vill, hur jag vill. Så länge det finns samtycke. att jag inte köper sex eller utnyttjar beroendeställning, och att mannen inte är minderårig.

då kan jag VÄLJA att ha sex om jag vill eller inte. så jag har ingen rättighet till sex, jag har ingen skyldighet till sex. Utan det är ett val jag gör utifrån min rätt. du har uppenbarligen problem att förstå skillnader i begrepp
    Och varför skulle männen då tycka det är okej att kvinnorna får det lika bra eller sämre än dom?
    Du kan inte acceptera ett scenario som sagt där männen har det bättre än kvinnorna
  • Anonym (....)
    Anonym (Incel slem) skrev 2023-08-04 17:03:55 följande:
    Varför ska kvinnor acceptera det? Vi har rätten att ha sex på samma villkor. Och vi vill inte ha sex med dig. Om jag skulle välja mellan sex med dig eller aldrig mer sex är valet enkelt. aldrig mer sex. eller ska du statligt tvinga mig ställa upp med ett leende också? Palle, vad säger du nu. du som vill ha konstruktiv diskussion. är detta män vars ideologi du värnar om?
    Och om kvinnor har rätt att ha sex på samma villkor, varför fungerar det inte så redan för männen? 

Och om man ska få bestämma själv så kan du inte bestämma över om kvinnor vill ha sex med mig eller inte. 
  • Anonym (....)
    Varför ska kvinnor acceptera det? Vi har rätten att ha sex på samma villkor. Och vi vill inte ha sex med dig. Om jag skulle välja mellan sex med dig eller aldrig mer sex är valet enkelt. aldrig mer sex. eller ska du statligt tvinga mig ställa upp med ett leende också? Palle, vad säger du nu. du som vill ha konstruktiv diskussion. är detta män vars ideologi du värnar om?
    Och samma villkor är när lagstiftningen gör ingen skillnad mellan könen?
  • Anonym (....)
    Du har enligt lagen lika mycket rätt till sex som de personer som har ett mindre sexliv än vad du har.
    Dina valmöjligheter kan förändras till det sämre
  • Anonym (....)
    Var erkänner jag vad?

Och var skriver du om att kvinnor tycker det är okej om de får sämre förutsättningar, möjligheter, och valmöjligheter jämfört med männen?
    Du låtsas inte att du skulle tycka sex är ingen rättighet även om du skulle också få det svårt att få sex. 
  • Anonym (....)
    Anonym (Incel slem) skrev 2023-08-04 17:28:15 följande:
    Vad menar du ens? Det är samma jävla villkor oavsett du är man eller kvinna. Sen kanske det är LÄTTARE att vara kvinna, men det har INGET med villkoren att göra. det är exakt samma jävla villkor. Ta av din offerkofta och bränn den på bål
    Och då handlar det även om offerkofta om kvinnor får det sämre än männen. 
    Samma villkor är när du får bestämma villkoren. 
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?