• Anonym (....)

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (Incel slem) skrev 2023-08-05 13:20:21 följande:

Vem påstår att det ska vara en tävling? Det är bara i ditt sjuka huvud.

kvinnor ogillar att bli sedda som andra klassens medborgare. Att bli sedda som objekt. att bli omyndigförklarade, bortförklarade för att vi *vet inte vårt eget bästa*

Och om det inte ska vara en tävling. 
    Då kan man inte skylla på det när olika män blir utan sex. 
    Att man har förståelse om någon är missnöjd om de saknar ett sexliv. 
  • Anonym (....)
    nihka skrev 2023-08-05 13:18:15 följande:
    Ont i slidan är ett medicinskt problem. Har du något medicinskt problem?
    Om det finns undantag enligt dig, varför sa du det inte ibörjan?
    Du skrev att man inte förtjänar sex om man är utan det. 
  • Anonym (....)
    nihka skrev 2023-08-05 13:16:15 följande:
    Vad säger du om staten tilldelar dig en autistisk kvinna som inte klarar av att knyta relationsband på grund av en sjukdom hon har som stöter bort män  och som därför ingen vill knulla, har en fucked up syn på män, svarar 10 gånger på varje sak du säger, skriver som en kratta och som lever och ser ut ungefär som du gör?

Ville du ha henne eller inte och ska jag svara på ditt inlägg åtta gånger till?
    Det blir naturligt att personer med dåligt sexliv oftare skulle välja den här kvinnan än män med ett sexliv. 
  • Anonym (....)
    nihka skrev 2023-08-05 13:26:47 följande:
    Om kvinnor som har ont i slidan får hjälp från sjukvården är det för att man adresserar ett medicinskt problem. Har du något medicinskt problem som hindrar dig från att ha sex? Eller föda barn eller gå upprätt?
    Jag menade att det är otrevligt att säga att olika personer inte förtjänar sex.
    Och jag tog exempel på när du inte heller uppskattar när någon säger det.
  • Anonym (....)
    nihka skrev 2023-08-05 13:46:51 följande:
    Nej, det är inte otrevligt att tala om för någon att sex inte är något man har förtjänat på annat sätt än att man själv har skaffat sig det.
    Och då får jag säga att olika personer inte förtjänar sex för andra orsaker 
  • Anonym (....)
    Nej, det är inte otrevligt att tala om för någon att sex inte är något man har förtjänat på annat sätt än att man själv har skaffat sig det.
    Och då kan du inte klaga på att någon skulle vara otrevlig om de vill ändra på förutsättningar för sex, det ska inte handla om att man ska vara trevliga mot andra människor 
  • Anonym (....)
    nihka skrev 2023-08-05 13:42:09 följande:
    Jag frågade inte om du skulle välja henne. Jag frågade om du ville ha henne om du får henne tilldelad?
    Om jag får henne tilldelad så finns det inga val att välja i mellan. 
  • Anonym (....)
    Och då skulle det vara okej om någon hypotetiskt exempel säger att kvinnor som har ont i slidan förtjänar inte sex. 

Det är okej att vara otrevlig bara för det handlar om sex
  • Anonym (....)
    nihka skrev 2023-08-05 15:05:34 följande:
    Man har attraherat någon som man själv attraheras av. Det är så spelreglerna ser ut för både kvinnor och män.
    Det är ingen tävling. 
  • Anonym (....)
    Och då är man inte okänslig om någon säger att olika kvinnor inte förtjänar sex. 
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?