• Anonym (....)

Är incel något man förtjänar att vara?

nihka skrev 2023-08-05 13:06:03 följande:
    Jo, man förtjänar det man skaffar sig själv, men du vill inte skaffa själv. Du vill serveras och det förtjänar man inte.
    Och eftersom du inte vill att alla människor ska ha det bra. 
    Vad är då problemet med det som du kallar kvinnohat?
  • Anonym (....)
    nihka skrev 2023-08-05 13:07:30 följande:
    Ville du ha henne eller inte?
    Du vill inte alls att jag ska ha ett alternativ utan du använder det enbart som en förevändning 
  • Anonym (....)
    Anonym (Incel slem) skrev 2023-08-05 13:11:47 följande:
    du läser in vad du vill läsa. Ingen förtjänar sex bokstavligen, det är inte en tjänst eller gentjänst man kan förvänta sig bara för *man varit trevlig i en timma* eller liknande.

och är det en tävling vem som knullar mest? eller är tävlingen vem som har det bäst?

varför ska någon ha det sämre än någon annan? Sex sker på lika villkor och ska vara lika positivt för båda (eller alla) inblandade. eller vill du knulla med någon som inte njuter? Bara DU får nuppa lite. Så skitsamma om kvinnan njuter eller är nöjd?
    Det var ett exempel. 
  • Anonym (....)
    du läser in vad du vill läsa. Ingen förtjänar sex bokstavligen, det är inte en tjänst eller gentjänst man kan förvänta sig bara för *man varit trevlig i en timma* eller liknande.

och är det en tävling vem som knullar mest? eller är tävlingen vem som har det bäst?

varför ska någon ha det sämre än någon annan? Sex sker på lika villkor och ska vara lika positivt för båda (eller alla) inblandade. eller vill du knulla med någon som inte njuter? Bara DU får nuppa lite. Så skitsamma om kvinnan njuter eller är nöjd?
    Då borde du protestera mot vad Nihka skrev. 
  • Anonym (....)
    nihka skrev 2023-08-05 13:12:53 följande:
    Skulle du tycka att det är OK om jag sa att orsaken att du inte får knulla är att du har någon sjukdom som stöter bort kvinnor?
    Du får svara på min fråga först. 
  • Anonym (....)

Ni gör bortförklarar att det skulle vara okej att vara otrevliga och sedan blir ni sura om någon föreslår något som kvinnor ogillar.
    Om det ska vara en tävling så kan även kvinnor och män med sexliv behandlas dåligt 
  • Anonym (....)
    nihka skrev 2023-08-05 13:12:53 följande:
    Skulle du tycka att det är OK om jag sa att orsaken att du inte får knulla är att du har någon sjukdom som stöter bort kvinnor?
    Du snackar om empati men det har du "glömt" bort nu helt plötsligt 
  • Anonym (....)
    Anonym (Incel slem) skrev 2023-08-05 13:16:08 följande:
    Jag förstår precis vad som menas, jag verkar ha utvecklat något som heter läsförståelse. synd att inte alla lärt sig det i skolan
    Då skulle du ha läst det som hen skrev. 
    Nikha skrev om att man måste förtjäna sex. 
  • Anonym (....)
    nihka skrev 2023-08-05 13:16:15 följande:
    Vad säger du om staten tilldelar dig en autistisk kvinna som inte klarar av att knyta relationsband på grund av en sjukdom hon har som stöter bort män  och som därför ingen vill knulla, har en fucked up syn på män, svarar 10 gånger på varje sak du säger, skriver som en kratta och som lever och ser ut ungefär som du gör?

Ville du ha henne eller inte och ska jag svara på ditt inlägg åtta gånger till?
    Och du måste svara på min fråga om varför jag skulle förtjäna det? 
  • Anonym (....)
    nihka skrev 2023-08-05 13:18:15 följande:
    Ont i slidan är ett medicinskt problem. Har du något medicinskt problem?
    Jag skulle kunna säga att någon inte förtjänar sex pågrund av det. 
    Eller för vilken annan orsak som helst. 
    Men det skulle ju vara otrevligt
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?