Anonym (hej) skrev 2023-07-21 18:53:52 följande:
Varför förutsätter du att incels inte umgås i sammanhang där det finns kvinnor? Det är bara dina förutfattade meningar.
Jag vill inte att män ska få välja helt fritt heller och minska deras urval. Hur får du det till att bara vara riktat mot kvinnor?
Nej, väljer inte aktivt bort utländska kvinnor. Jag har ingen kontakt med dem. Då kan du lika gärna säga att man aktivt väljer bort sexköp trots att det är olagligt. Utländska kvinnor är också ute efter pengar. Varför tror du att utländska kvinnor hade passat mig? Är det för att du hoppas att det ska gå dåligt för incels och att de ska leva i ett kärlekslöst äktenskap?
Ok, om de nu gör det, varför lyckas de inte träffa någon då? Du skriver att de är som folk mest, så varför lyckas de inte om andra män lyckas?
Så du föraktar både män och kvinnor? Båda könen ska alltså styras av staten. Ja, som jag skrev, Nordkorea-vibbar.
För att de många gånger har samma syn som dig på sex och relationer. Du verkar ogilla folk som ligger runt, eller som väljer fritt vem de vill leva med.
Varför lägger du ord i folks mun? Varför tror du att folk hatar dig/incels och att vi vill att du ska misslyckas? De flesta i tråden bryr sig nog inte, vi känner inte dig, det enda vi vet om dig är det du skriver här, och det gör att i alla fall jag inte skulle ha lust att träffa dig eller någon annan med dina åsikter.