Är incel något man förtjänar att vara?
Passade inte svaret?
Då kan du ju svars själv.
Passade inte svaret?
Då kan du ju svars själv.
Att vara hemmafru var ju enligt de flesta feminister jag läst och pratat med den värsta kvinnofällan så hur skulle det vara en uppoffring?
Nytt försök...
Så du tror att alla kvinnor vill förvärvsarbeta?
För de som inte vill är det en uppoffring. Det fattar du också.
Så kvinnor skall kunna välja att vara "hemmafru" men inte män?
Du är nog den första kvinna under 80 år jag pratat med som tycker att hemmafru är något bra.
Fast nu läser du som fan läser bibeln .
Var har jag gett uttryck för dessa åsikter?
Förresten, svara inte.
Nej , du ställde en fråga som om jag hade uttryckt en sådan åsikt, sedan tillskrev du mig något jag inte skrivit.
Det här är dina egna ord:
"Så du tror att alla kvinnor vill förvärvsarbeta?
För de som inte vill är det en uppoffring. Det fattar du också. "
Kan bara beklaga .
Fortsätt tjafsa med någon annan.
Men tydligen inte dina regelvidriga personangrepp på min fru.
Ditt beteende på forumet är vidrigt men av någon anledning låter ju moderatorerna dig hållas eftersom du kommer undan med dina personangrepp och påhopp på män, bara män.
Bilden av en bitter medelålders kärringjävel som jobbar inom vården och som sitter på ett internetforum och spyr ut galla mot män, bara män.
Feg som du är kommer du även denna gång använda dig av ditt privilegium och skriva nåt drygt och bitchigt när moderatorerna städat runt dig i vanlig ordning..
Vem du än är som gömmer dig bakom nicket så önskar dig och dina nära och kära cancer och olycka för det tycker jag att du tjänat ihop till med ditt vidriga beteende genom åren.
Du klarade inte av att svara på ett vuxet sätt, där ser man. Personangrepp också. Så tufft. Eller inte.
Nikha trampar på många ömma tår, en del män (?) tål det inte. Fundera på varför.
När man ryker ihop med nihka ryker kontot, varje gång.
Svårt att förstå som priviligierad kvinna på forumet. Njut av att kunna bete dig hur som helst men kom ihåg att du har bara frikort mot män.
Ja, du blir så provocerad att du måste kasta skit på folk. Ta ansvar för vad du skriver, ingen går på dina lögner.
Nämn ett personangrepp på din fru.