• Pälsboll

BIM Augusti 2023

Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️

8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM Augusti 2023
  • Anonym (T)
    Anonym (T) skrev 2023-08-10 15:58:32 följande:
    Spontant utan kunskap om dina tidigare cyklers kurvor skulle jag säga nej. Alla får ju inte en dipp på just ÄL-dagen, ibland kan den komma någon dag tidigare och vissa får ju inte alls. Kanske ökar tempen imorn?
    Ah nu såg jag dina andra kurvor @condii. Fortfarande oklart dock. Det ser inte ut som du har en så hög ökning i temp efter ÄL och då blir det ju lite mer svårtolkat 🙃 0,2-0,5 grader brukar de ju säga att tempen ska öka för att visa att ÄL varit dagen innan. 
  • condii
    Anonym (T) skrev 2023-08-10 16:05:29 följande:
    Ah nu såg jag dina andra kurvor @condii. Fortfarande oklart dock. Det ser inte ut som du har en så hög ökning i temp efter ÄL och då blir det ju lite mer svårtolkat 🙃 0,2-0,5 grader brukar de ju säga att tempen ska öka för att visa att ÄL varit dagen innan. 
    Ja, visst är det lurigt! Nåväl, fortsätter att ligga veckan ut utifall att 😅 Tusan vad osexigt det börjar kännas nu när vi legat på beställning flera dagar i rad, blir ju inte så spontant och mysigt liksom. 
  • Anonym (Anonym)

Lyksa: tycker ju dock att man kan ana något på Clearblues 🙈🙈

• Syskonförsök

Vilken dag efter äl? en kan ana något!

Lyksa skrev 2023-08-10 15:32:34 följande:
    Blir lagom trött på mig själv 

Varför kan jag inte hålla mig från att testa till bim så jag slipper sitta o fundera om de är spökstreck eller pluss
  • Fruffe
    Horisonten skrev 2023-08-10 14:43:37 följande:
    Jo troligtvis lördag eller söndag. Men borde inte de tidiga testet visar något idag isåfall om de hade varit något. Ändå använt tidiga test som är känsligare. 
    Jag testade också med tidiga tester men som sagt, inget plus förrän på bim ❤️
  • Fruffe
    Lyksa skrev 2023-08-10 15:32:34 följande:
    Blir lagom trött på mig själv 

Varför kan jag inte hålla mig från att testa till bim så jag slipper sitta o fundera om de är spökstreck eller pluss
    Asså anar något?. Hoppas hoppas!!! 
  • Lyksa
    Syskonförsök skrev 2023-08-10 16:29:21 följande:

Vilken dag efter äl? en kan ana något!

Tror de är äl+10! Jag kan ju också de men svårt o veta om man inbillar sig eller ej 😳 Tog ett CB vanligt nu också. De där CB testa tidigt va efter 5 minuter dessa två bilderna är efter 6 minuter och 9 minuter. Enligt bruksanvisningen på båda testen ska man inte läsa av efter 10 minuter 
  • Horisonten
    Fruffe skrev 2023-08-10 17:02:38 följande:
    Jag testade också med tidiga tester men som sagt, inget plus förrän på bim ❤️
    jaha okej ja inväntar och ser om mensen kommer i helgen nu. Är väldigt inställd just nu på att de kommer och nya tag nästa månad. 
  • Lyksa

Ursäkta spam av bilder. Jag bara vet inte vad jag ska tro. Har smått panik o försöker intala mig själv att chansen att både CB early och CB plus skulle visa såpass starka spökstreck som är blåa är liten. Men samtidigt känns de som jag inbillar mig.
  • Lyksa
    Lyksa skrev 2023-08-10 17:17:32 följande:
    Ursäkta spam av bilder. Jag bara vet inte vad jag ska tro. Har smått panik o försöker intala mig själv att chansen att både CB early och CB plus skulle visa såpass starka spökstreck som är blåa är liten. Men samtidigt känns de som jag inbillar mig.
    Bara för att spamma ännu mer glömde jag skriva att denna bilden va tagen efter 3 minuter 
Svar på tråden BIM Augusti 2023