• Pälsboll

BIM Augusti 2023

Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️

8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM Augusti 2023
  • Alvedon83
    Horisonten skrev 2023-08-10 06:30:31 följande:

Solklart negativt test. Så väntar på mensen nu då. Inbillning och allt då. Svin kul. Men kommer bli svårt och bli gravid när jag gått upp och väger de jag gör nu. Allt känns bara skit

Beklagar 😓
  • Horisonten
    Alvedon83 skrev 2023-08-10 06:59:30 följande:
    Beklagar 😓
    Känner mig mest så helvetes dum som trodde. Borde förstått för länge sen. Men vet inte om jag skall lägga allt på is och vänta tills jag gått ner lite för att optimera chanserna. 
  • Alvedon83

Upplever ni som tempar att appen sätter ut äl sent? Jag tycker jag hade äl dag 16, baserat på sekretet, men appen tycker dag 18. På dag 18 hade ju sekretet varit snusstorrt i två dagar. Och var det äl först dag 18 hade vi sex för tidigt men sexade ju när sekretet var som mest äggvita.
  • Bär
    Horisonten skrev 2023-08-10 06:30:31 följande:

Solklart negativt test. Så väntar på mensen nu då. Inbillning och allt då. Svin kul. Men kommer bli svårt och bli gravid när jag gått upp och väger de jag gör nu. Allt känns bara skit

Här var det också negativt. Tog ett digitalt testa tidigt.. Och kom en liten blodstrimma när jag torkade mig, vilket jag alltid får ett par dagar innan mens. Så då var det kört denna månad med..

Jag är så ledsen just nu..  Jag har dumt nog varit inställd på att det här skulle gå fort. Med dom 2 tidigare barnen blev jag gravid direkt och med 3:e som blev ett MF blev till på 2:a försöket.
    Nu får vi påbörja försök nr 4.. Jag vet att det inte är länge men för mig är det så. Vi började ju liksom i januari med ett försöka bli gravid och tack vare att jag hann gå så långt i förra graviditeten innan MF så känns det hopplöst.. 

Jag har också gått upp i vikt jämfört med mär jag blev gravid med dom 2 första.. Men vad överviktig då med och blev gravid utan problem.. Men är äldre nu med, 34 år, så kanske spelar roll med.. Var ju under 30 när jag fick mina 2 första barn.. 
  • Natalina1451

Det ser ut och öka iaf, det översta testet är det första jag tog i tisdags och det nedre är från nu på morgonen 😊 

undrar om man får utslag på ett test som är från 25 nu eller om det fortfarande är för tidigt, i tisdags var det ju fortfarande helt negativt på rfsu tex 
  • Horisonten
    Bär skrev 2023-08-10 07:30:37 följande:
    Här var det också negativt. Tog ett digitalt testa tidigt.. Och kom en liten blodstrimma när jag torkade mig, vilket jag alltid får ett par dagar innan mens. Så då var det kört denna månad med..

Jag är så ledsen just nu..  Jag har dumt nog varit inställd på att det här skulle gå fort. Med dom 2 tidigare barnen blev jag gravid direkt och med 3:e som blev ett MF blev till på 2:a försöket.
    Nu får vi påbörja försök nr 4.. Jag vet att det inte är länge men för mig är det så. Vi började ju liksom i januari med ett försöka bli gravid och tack vare att jag hann gå så långt i förra graviditeten innan MF så känns det hopplöst.. 

Jag har också gått upp i vikt jämfört med mär jag blev gravid med dom 2 första.. Men vad överviktig då med och blev gravid utan problem.. Men är äldre nu med, 34 år, så kanske spelar roll med.. Var ju under 30 när jag fick mina 2 första barn.. 
    förstår vad du menar. Jag har också blivit gravid på 1-2 försöket med mina 3 andra barn men var också under 30 med dem. Också 34 nu och väger mer och även ny partner då har ju ingen aning.  
  • Bär
    Horisonten skrev 2023-08-10 07:40:57 följande:
    förstår vad du menar. Jag har också blivit gravid på 1-2 försöket med mina 3 andra barn men var också under 30 med dem. Också 34 nu och väger mer och även ny partner då har ju ingen aning.  
    Jag sa till mig själv hela tiden att jag inte skulle ta det förgivet att bli gravid fort, men när vi lyckades bli gravid redan i februari på 2:a försöket så var jag dum och trodde det skulle gå fort efter MF med.. Men här är vi, fortfarande inget plus.. 😔
  • Horisonten
    Bär skrev 2023-08-10 07:47:08 följande:
    Jag sa till mig själv hela tiden att jag inte skulle ta det förgivet att bli gravid fort, men när vi lyckades bli gravid redan i februari på 2:a försöket så var jag dum och trodde det skulle gå fort efter MF med.. Men här är vi, fortfarande inget plus.. 😔
    Jag förstår. Är ju så lätt och säga innan  men sen när man står där är de värre. Sjukt jobbigt. 
  • AliciaNN

condii Verkligen synkade haha Skrattande

• Fruffe

Skickar lite pepp till alla som behöver ❤️
    Det är ju inte konstigt att man inbillar sig saker. Jag är
    tex helt säker på att jag är gravid. Haft konstig molvärk, känner mig allmänt trött osv (är på äl + 4 hahahah) 
    så man försöker ju leta efter symtom och kanske är det symtom man har i vanliga fall innan mens men då inte tänker på det? hoppas ju såklart men vet också att jag inbillar mig mycket just nu. försöker att inte vara för hård mot mig själv bara 🙏🏻

Svar på tråden BIM Augusti 2023