BIM Augusti 2023
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Nu lämnar jag officiellt denna augustitråd då mensen dök upp idag, tidigare än vanligt 🤔 Har en cykel på 29-30 dagar men denna gång blev den på 26 dagar, vilket aldrig händer 🤔
Alvedon83: Ja jag har en på 8mån, en på 2.5 och en som blev 4 så nätterna är ibland helt okej och ibland som hela havet stormar. Så har gett upp NC.
Jo priset var ju rätt saftigt, men tänker att det kanske det var värt och nu har du övertygat mig 🥰🥰
Alvedon83: Ja jag har en på 8mån, en på 2.5 och en som blev 4 så nätterna är ibland helt okej och ibland som hela havet stormar. Så har gett upp NC.
Jo priset var ju rätt saftigt, men tänker att det kanske det var värt och nu har du övertygat mig 🥰🥰
Tack för svar! Hmm, tycker jag äter rätt hälsosamt, tar kosttillskott, normal viktig och försökt stressa ner och slutat med alkohol och kaffe.. kanske eftersläp efter hormonspiral? Kanske får kolla upp mina sköldkörtelvärden så att det inte är något knas..
Alvedon83: Ja det får nog bli en sådan. 🥰
Då får vi se om de kommer någon mens idag. Hat enligt appen bim på söndag. Men har haft molande värk och dragit ju. Se om de kommer tecken på den annars så tar jag nog ett test Imorgon eller bör jag vänta till söndag? Hur hade ni bort eller tänkt eller väntar hela helgen?
@Horisonten Jag skulle tagit ett test och litat på det. Jag tog ett idag och bestämde mig bara för att lita på resultatet. Så när det stod "Inte gravid" så kände jag ok nya tag att försöka gå ner ett par kilo innan nästa försök haha (eftersom jag verkligen behöver det). Försöker vara positiv men jag vet att det är svårt. Håller verkligen mina tummar för dig! Men för sinnesfridens skull är det skönt att bestämma sig för att lita på de resultat man fått/ta ett sista och försöka blicka framåt.
Alvedon83: behöver inte vara kört. När jag tempade med första dottern höll jag på att bli knäpp av oro då tempen kunde svaja rejält från en dag till en annan.