BIM Augusti 2023
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Kan tipsa om att Viktväktarna hade en sommarkampanj! Vet ej om den är kvar men värt att kolla. Det är lugn viktminskning som kan tas samtidigt som försöka skaffa barn. En får också säga upp i förtid om en blir gravid. Jag har gått ner 4kg nu på 4 veckor :)
@Horisonten Jag skulle tagit ett test och litat på det. Jag tog ett idag och bestämde mig bara för att lita på resultatet. Så när det stod "Inte gravid" så kände jag ok nya tag att försöka gå ner ett par kilo innan nästa försök haha (eftersom jag verkligen behöver det). Försöker vara positiv men jag vet att det är svårt. Håller verkligen mina tummar för dig! Men för sinnesfridens skull är det skönt att bestämma sig för att lita på de resultat man fått/ta ett sista och försöka blicka framåt.
Alvedon83: behöver inte vara kört. När jag tempade med första dottern höll jag på att bli knäpp av oro då tempen kunde svaja rejält från en dag till en annan.
Är det ens möjligt att ha äl på cd 8-9?!
Ingen aning.. Men det kan det kanske vara. Men det skulle ju innebära att du får en väldigt kort cykel?
Ingen aning.. Men det kan det kanske vara. Men det skulle ju innebära att du får en väldigt kort cykel?
Dagens tempökning har typ gjort min dag 😂 Lite kul ändå att oberoende av var vi är i cykeln så finns det symptom eller ickesymptom som vi vrider in och ut på i oändlighet för att få någon form av kontroll och uppfattning av vad som händer. ÄL har tagit upp typ 90% av min tankeverksamhet den här veckan. Det är i alla fall så kul och fint tycker jag att få följa er andra här på familjeliv, och veta att vi alla går igenom typ samma känslomässiga berg och dalbana. 💗
Nu tror jag att ÄL är över för min del. Fick alltså en temperaturhöjning även idag, så tror fortsatt på ÄL i förrgår. Vad säger ni som är tempexperter?
För mig är det väl då dags att kliva in i vad som tycks vara ytterligare en jobbig fas för oss som överanalyserar, väntan på ett pluss! 🥰 Har bestämt mig för att inte testa alls innan BIM, som jag nu tror är den 23/8. Skulle det bli kemisk graviditet vill jag hellre leva i tron om att det var mensen som kom?