BIM Augusti 2023
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Spännande! Får kanske prova! Nu är ändå ägglossningen över dock men kanske testar om jag kan känna i nästa cykel. :)
Vet någon hur länge lamberts myo-inositol 200mg räcker?!
Alltså är det bara jag som inte kan känns min tapp??😂 enligt BM sitter min tydligen lite gömd😅 vet ej vad de innebär men kan inte alls känna den
Jag har Bim den 18onde OM äl skedde när jag tror. Fick ju dock missfall/kemisk graviditet förra cykeln så har inga jätte förhoppningar inför den här.
Jag har Bim den 18onde OM äl skedde när jag tror. Fick ju dock missfall/kemisk graviditet förra cykeln så har inga jätte förhoppningar inför den här.
Jag har BIM den 25/8 enl NC, men tror jag hade ägglossning idag så BIM borde vara 23-25/8 🥰
Nu är nog lista såååå sjukt långt bort men är det någon annan med bim runt 22 augusti?🥰
Verkar som att vi synkar 😃 Jag har inte heller fått helt positivt utslag på ÄL-testerna, bara en stegring i förrgår, men sekret, temperatur och lite molvärk gör att jag tror att ÄL ägde rum idag. Vi får väl se!
BIM 25/8 här (tror jag, eftersom det varit lite oregelbundet på sistone), har tagit ÄL-stickor dagligen med väldigt svaga utslag nu ett par dagar, däremot googlade jag och lärde mig en hel del om ÄL-sekret och livmodertappen och tror det tajmades ganska bra med sexet så bara att hålla tummarna nu?
kände på tappen på måndag kväll och då var den väl typ som en nästipp, kände igen på tisdag kväll och stor skillnad, då var den som läppar och väldigt halkigt, märkte också att det halkigt vid toalettbesök imorse. kände på tappen i eftermiddags och då tror jag den var på väg tillbaka till nästipp alltså inte fullt lika mjuk som tisdag kväll. tänker mig att ÄL borde varit tisdag/idag? och stickorna missade peaken.. inte haft lika vattnigt sekret idag heller förutom imorse.
Kanske då att BIM blir någon dag tidigare än 25:e men får se. om det inte lyckas den här månaden tror jag iallafall att jag kommer vara bättre på att gå på kroppens signaler nästa gång, plus använda stickorna för det är ändå lite kul och spännande ? haha
Solklart negativt test. Så väntar på mensen nu då. Inbillning och allt då. Svin kul. Men kommer bli svårt och bli gravid när jag gått upp och väger de jag gör nu. Allt känns bara skit