• KillBill

Riksdagsvalet 2026

I denna artikel resonerar Tomas Ramberg på Dagens Nyheter om möjliga resultat efter riksdagsvalet 2026. Han avslutar med 4 olika scenarier efter nästa val.  Själv tror jag att både SD och M kommer göra mycket dåliga resultat i nästa val och att det resulterar i att både Ulf Kristersson och Jimmie Åkesson avgår. Vad tror ni?

etidning.dn.se/p/dagens-nyheter/2023-05-13/a/tomas-ramberg-for-s-och-lo-ar-sd-ett-existentiellt-hot-darfor-blixtrar-det-i-anderssons-ogon/2357/1002363/40001775

Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Svar på tråden Riksdagsvalet 2026
  • nattuw
    Padirac skrev 2024-07-08 23:11:17 följande:

Varför jag ber dig presentera källor för det du kallar 'källkritik'...

Jag har uppmanat till källkritik.
    Jag har inte kallat något för källkritik.
    Två helt olika saker som de flesta inte blandar ihop.
    Vilket är anledningen till att de flesta inte kräver källor för en uppmaning till att använda källkritik oavsett källa.
  • Padirac

Så du har inga källor för ditt spekulativa misstänkliggörande!

Precis vad jag påstått!

Och ännu har du inte presenterat några källor, men ett spekulativt misstänkliggörande.

Jag har bett dig om källor, men du har inga. Hur du kan få det till att jag motsätter mig källkritik granskning av demokratiska organisationer är ett försök till deflection av det du inte kan eller vill försvara.

nattuw skrev 2024-07-14 14:45:32 följande:
    Jag har uppmanat till källkritik.
    Jag har inte kallat något för källkritik.
    Två helt olika saker som de flesta inte blandar ihop.
    Vilket är anledningen till att de flesta inte kräver källor för en uppmaning till att använda källkritik oavsett källa.
  • nattuw
    Padirac skrev 2024-07-14 15:53:01 följande:

Så du har inga källor för ditt spekulativa misstänkliggörande!

Det beror på att jag bara uppmanat till källkritik. Om du hittat något spekulativt misstänkliggörandet utan källkritik så är det nog ett av dina egna inlägg du läst. För du har nu i ett stort antal inlägg kommit med påståenden som du inte har någon källa för.
  • KillBill
    Rataxes skrev 2024-07-09 09:15:09 följande:
    Jan representerar inte längre MED.

Vad är det du inte fattar?

Nä, ni i S accepterar ju bara judehatare och hamaskramare...Kräks

Nu återgår jag till att ignorera dig. Intresset för att försöka föra diskussioner med någon som gråtande springer till fröken och anmäler när hen får mothugg är obefintligt från min sida.
    Precis som Nihka skriver representerade Alexander Bard Medborgerlig samling (MED) när han han propagerade för barnsexhandel och försvarade sexualförbrytaren och pedofilen Jeffrey Epstein.  Att MEDs partiledning inte agera mot Alexander Bard när detta skedde kan inte tolkas som något annat sätt än att Alexande Bards åsikter var accepterade inom MED.
    Hellre Arga Andersson än Kassa Kristersson!
  • KillBill

Detta kan ni tacka den SD-styrda (M/KD/L) regeringen för..

• KillBill

Kristdemokraterna är ett vidrigt parti. Rösta bort dom i nästa val. 

• KillBill

Den SD-styrda (M/KD/L) regeringen satsar 700 miljoner kronor på ett sk. fritids kort Nu meddelar de myndigheter som ska hantera bidraget att uppstarts kostnaden för att hantera administrationen av bidraget uppgår till 300 miljoner kronor och till detta tillkommer årliga kostnader på 220 miljoner kronor..

För varje dag som går framstår den SD-styrda M/KD/L regeringen som mer och mer inkompetent.

timbro.se/smedjan/fritidskortet-en-kostsam-satsning-som-missar-malet/

• KillBill
    KillBill skrev 2024-08-06 11:35:30 följande:

Den SD-styrda (M/KD/L) regeringen satsar 700 miljoner kronor på ett sk. fritids kort Nu meddelar de myndigheter som ska hantera bidraget att uppstarts kostnaden för att hantera administrationen av bidraget uppgår till 300 miljoner kronor och till detta tillkommer årliga kostnader på 220 miljoner kronor..

För varje dag som går framstår den SD-styrda M/KD/L regeringen som mer och mer inkompetent.

timbro.se/smedjan/fritidskortet-en-kostsam-satsning-som-missar-malet/

Här kan ni läsa mer om det fiasko som SD och regeringen nu implementerar. 

www.expressen.se/ledare/kd-kortet-goder-bara-byrakrati-och-kriminella/
Svar på tråden Riksdagsvalet 2026