BIM Maj 2023
Hej. Här kom mensen två dagar tidigt igår.
Sä startar igång en majtråd och håller tummarna för oss alla
Kopiera listan och lägg in er i ordning!
Lycka till ❤️
4/5 ovantadedrommen, försök 5-6, andra barnet
Hej. Här kom mensen två dagar tidigt igår.
Sä startar igång en majtråd och håller tummarna för oss alla
Kopiera listan och lägg in er i ordning!
Lycka till ❤️
4/5 ovantadedrommen, försök 5-6, andra barnet
Oväntadedrömmen
Ja det har varit många varv i mitt huvud sista året. Sambon vill gärna ha ett barn (han har inga egna) jag hade någonstans förlikat mig med att jag var klar men så har längtan efter att få uppleva det åtminstonde en gång till vuxit och vuxit hela tiden.
hade lätt att bli gravid de första tre gångerna men då var jag 21, 24 och 26 år gammal? nu 39 så kan vara enorm Skillnad, plus annan pappa så vem vet hur hans simmare mår :D
Då har nc bekräftat min ägglossning och flyttat bim till 3 maj, så jag studsar över hit från april-tråden:) hur går det för alla Här inne? det ska bli så skönt nu att inte behöva ?tvångsmysa? på ett tag :)
Välkommen!
här inväntar jag fortfarande ägglossningen så inget tvångsmys än utan bara för att en vill ;) men de kommer säkert i veckan!
Då har nc bekräftat min ägglossning och flyttat bim till 3 maj, så jag studsar över hit från april-tråden:) hur går det för alla Här inne? det ska bli så skönt nu att inte behöva ?tvångsmysa? på ett tag :)
Jag hoppar in i tråden!
P.g.a. oregelbunden mensvullen med +- några dagar, är bim lite svårt för mig att räkna ut. Men min bim bör ligga mellan 1/5-5/5. Väljer därmed att lägga bim som mitt i det spannet, d.v.s. 3/5 :)
Ska bli spännande att följas åt och så hoppas jag på många plus!
Menssvullen = menscykel..
Vill också vara med här!
Bim 2/5, första försöket och första barnet! Jag är 28 och min fästman 30 :)
Jag har varit sjuk till och från de senaste åren och har i och med det stor respekt för att detta kan ta sin lilla tid, men kan ändå inte tänka annat än att det blir ett plus nu i början av maj😅 Har varit redo för barn så länge att jag knappt kan förstå att vi äntligen har börjat försöka bilda vår lilla familj😍