BIM Maj 2023
Hej. Här kom mensen två dagar tidigt igår.
Sä startar igång en majtråd och håller tummarna för oss alla
Kopiera listan och lägg in er i ordning!
Lycka till ❤️
4/5 ovantadedrommen, försök 5-6, andra barnet
Hej. Här kom mensen två dagar tidigt igår.
Sä startar igång en majtråd och håller tummarna för oss alla
Kopiera listan och lägg in er i ordning!
Lycka till ❤️
4/5 ovantadedrommen, försök 5-6, andra barnet
Ägglossning just nu, och vi tajmade in det igårkväll samt tre gånger förra veckan - bara andra försöket men än så länge slipper jag känslan av bebisverkstad vilket är så himla skönt. Första barnet tog lång tid att få till även om det tog sig spontant till sist, och då kändes sexet verkligen bara mekaniskt och tvunget. Så jag är glad så länge det fortfarande känns lustfyllt 😅
Hur gamla är ni andra? Jag blir 30 i år, min man är 35 och vårt barn är 2 år (hinner förhoppningsvis fylla 3 innan ett eventuellt lillasyskon gör entre) ☺️
Ägglossning just nu, och vi tajmade in det igårkväll samt tre gånger förra veckan - bara andra försöket men än så länge slipper jag känslan av bebisverkstad vilket är så himla skönt. Första barnet tog lång tid att få till även om det tog sig spontant till sist, och då kändes sexet verkligen bara mekaniskt och tvunget. Så jag är glad så länge det fortfarande känns lustfyllt 😅
Hur gamla är ni andra? Jag blir 30 i år, min man är 35 och vårt barn är 2 år (hinner förhoppningsvis fylla 3 innan ett eventuellt lillasyskon gör entre) ☺️
Likliz - Jag blir också 30 i år. Min sambo 32. Det har inte varit aktuellt med barn pga olika anledningar förrän i höstas. Både min mormor och min mamma var 30 när de fick sitt första barn och även om jag aldrig någonsin känt någon press så känner jag verkligen att jag också vill nu. Dock fyller jag sent så har nästan hela 2024 på mig innan jag blir 31, men så länge hoppas jag verkligen inte att jag får vänta 🙃
Vi har alla varit där som försökt en stund ❤️❤️❤️
Syskonförsök:
Det är bra att få gråta, släppa på trycket lite.
Igår bröt jag ihop och kände att alla andra blir gravid på en gång och att jag inte kommer lyckas bli gravid.
Jag vet ju att det är bullshit och att det är en minioritet som lyckas på en gång. Och jag har inte ens försökt länge. 🙈
Haha jag förstår 🥰🥰 gjort detsamma många gånger!! Mest spännande för mig när jag plussat har varit total avsaknad av symtom. Så jag lär väl leta efter det sen ;)
Syskonförsök: Tack ❤️ Ja, haha, det är jag fullt medveten om egentligen. Har i princip varit skengravid i ett halvår nu så försöker att inte känna/överanalysera efter för mycket men det är så svårt 😂 Hur som helst så måste denna äl varit något utöver det vanliga så kan inte låta bli att hoppas lite extra? Jag tänker varje månad att jag är gravid tills motsatsen bevisas för att orka med detta så jag är ändå glad för lite symtom även om det är för tidigt 😇
Jag är 32 och maken 34! Dottern 2 år :)
Vi är båda 31 år, Båda två har inga barn sedan tidigare och försökt nu över 1 år 😊 håller tummarna att det blir nått iår 😄💕
Hej allihop!
jag skrev in mig i bim april tråden men jag inser att ägglossningen blir senare denna månad, så jag hoppar över hit istället. Jag lägger in mig i bimlistan när tempen går upp och sätter ut ägglossningen. jag är 36 år och min man är 40 år och vi hoppas på en femte liten parvel här hemma :)
härlig tråd! Vi är 30, mannen 28 och vi ska försöka till vårt första barn. Är ägglossning nu i helgen nu till vårat första försök.
Kul att få följa er alla och att man i snar framtid ser ett pluss.