BIM Maj 2023
Hej. Här kom mensen två dagar tidigt igår.
Sä startar igång en majtråd och håller tummarna för oss alla
Kopiera listan och lägg in er i ordning!
Lycka till ❤️
4/5 ovantadedrommen, försök 5-6, andra barnet
Hej. Här kom mensen två dagar tidigt igår.
Sä startar igång en majtråd och håller tummarna för oss alla
Kopiera listan och lägg in er i ordning!
Lycka till ❤️
Välkomna! 🥰
Här har en äntligen slutat blöda från missfallet och idag har jag haft av och till ont i äggstockar lite som om ägglossning är på gång men de är lite väl tidigt så kanske bara kroppen som signalerar att köra igång systemen igen??🤪 nya ägglossningstest kommer i lådan denna veckan så kanske jag börjar lite tidigare än normalt ifal att!
4/5 Tricko, försök 1, första barnet
Det vankas ägglossning nu i veckan. Förhoppningen är inte så stor, då jag slutade snusa för tre dagar sedan. Så tror kroppen ballar ur den här cykeln.
Men man ska aldrig säga aldrig 😊
Åh❤️ förstår dig! De var försök 11 de tog sig för oss men blev missfall. De är lååååång väntan och olidligt men jag håller med ovan skrivna, ett steg närmre ert plus. Förhoppningsvis är försök 10 eran lycka ❤️ jag hoppas bara inte en behöver 11 nya försök innan vi plussar igen för oss med. De är fan jobbigt att gå och vänta och se ens unge bli äldre och äldre Innan syskon kommer.
Åh❤️ förstår dig! De var försök 11 de tog sig för oss men blev missfall. De är lååååång väntan och olidligt men jag håller med ovan skrivna, ett steg närmre ert plus. Förhoppningsvis är försök 10 eran lycka ❤️ jag hoppas bara inte en behöver 11 nya försök innan vi plussar igen för oss med. De är fan jobbigt att gå och vänta och se ens unge bli äldre och äldre Innan syskon kommer.
Jag kommer halvt vara här inne också, väntar på min mens så fort den kommer skriver jag upp mig. Min temp har inte stigit så med största sannolikhet uteblev ÄL för mig denna månad som va.
Tack!❤️ Jag mår okej nu. Vi försöker tänka positivt att nu vet vi åtminstone att vi fortfarande kan bli gravida och det är extremt ovanligt med flera missfall så troligtvis blir nästa plus ett kvarvarande. Det enda vi håller våra tummar för är att det går fort och inte kräver massor av försök igen nu när vi redan haft så många försök redan! Sen var det första missfallet så självklart var det tufft men tur i oturen att det var så tidigt missfall, vi hade bara nått 5+0.❤️
Hoppas ägglossning ändå kommer för dig nu och att det är din tur med!
Oväntadedrömmen, syskonkärlek och foodie92 ❤️❤️ Tack tack tack för hopp, blir så himla varm i hjärtat 😭 Nu är det tamejtusan vår tur! Grät lite i bilen i morse på väg till jobbet, vilket var skönt - bara få släppa lite på frustrationen och ilskan. Det jobbigaste av allt är att sambon inte är super hög i sin drift vilket gör att i stort sett varje försök känns påtvingat och mest som ett "måste" 😞 Jag är inte heller superdriven när det kommer till sex och upplever att det blivit värre efter vi börjat försöka..