• Anonym (Irriterad man)

Varför är kvinnor så needy/stressande?

Är en man som haft en hel del relationer. Har ofta fått avsluta pga kvinnan blivit för needy och krävande redan i dejtingstadiet. Varför är kvinnor så? Varför kan de sällan ta det lugnt? För egen del blir jag väldigt stressad av det Och backar och sen tar det slut. Varför har ni kvinnor en sån stress att föra relationen framåt så fort det går?

• Svar på tråden Varför är kvinnor så needy/stressande?
  • Anonym (!!!)
    Anonym (Irriterad man) skrev 2023-02-08 15:15:28 följande:
    Det finns alltså kvinnor som inte är needy hela tiden. En jag dejta berättade jag för att jag va utmattad så vi hördes inte på 7 dagar. Hon var fly förbannad när jag svarade och dumpade mig direkt, ingen sorg direkt men?
    Ja om någon bryr sig så lite så gjorde hon helt rätt..
  • Anonym (Irriterad man)
    Anonym (!!!) skrev 2023-02-08 16:20:35 följande:
    Ja om någon bryr sig så lite så gjorde hon helt rätt..
    Jag brydde mig allt. Men jag var osäker på om hon var rätt och jag ville ha lite space
  • Anonym (Guud)
    Anonym (Irriterad man) skrev 2023-02-08 16:22:54 följande:
    Jag brydde mig allt. Men jag var osäker på om hon var rätt och jag ville ha lite space
    För att ju mindre man umgås desto bättre man förstår om man är rätt för varande?
  • Anonym (Irriterad man)
    Anonym (Guud) skrev 2023-02-08 16:24:07 följande:
    För att ju mindre man umgås desto bättre man förstår om man är rätt för varande?
    Bättre än att lova för mycket om man är osäker därför hörde jag inte av mig
  • Anonym (Guud)

Kvinnor gör så för att slippa gråta ut på familjeliv.se flera år senare, att mannen verkar fortfarande vara helt nöjd med att umgås och ha sex, men undviker att prata om barn och samboskap. 

• Kockobello

Träffar ni typ arbetslösa kvinnor med Kronofogden efter sig? Eller varför vill de flytta ihop efter ett par veckor?

• Anonym (Irriterad man)
    Kockobello skrev 2023-02-08 16:40:01 följande:

Träffar ni typ arbetslösa kvinnor med Kronofogden efter sig? Eller varför vill de flytta ihop efter ett par veckor?

Skulle aldrig dejta nån utan inkomst 
  • Anonym (Guud)

Dessutom kolla alla trådar där kvinnor klagar att de träffar endast män som är ute efter kk. Dessa kvinnor får höra i forumet att det är deras fel, att de borde vara tydliga från början att de är ute efter en riktig relation. Att efter 1 månad är det dags att bestämma om man är ihop eller inte.

Du uppför dig som en kk.

• Kockobello
    Anonym (Irriterad man) skrev 2023-02-08 16:41:11 följande:
    Skulle aldrig dejta nån utan inkomst 
    Ok men uppenbarligen klarar de isig inte på egna benen.
  • Kockobello
    Kockobello skrev 2023-02-08 16:42:01 följande:
    Ok men uppenbarligen klarar de isig inte på egna benen.
    Kanske psykiska problem då.
Svar på tråden Varför är kvinnor så needy/stressande?