Inlägg från: Syskonförsök |Visa alla inlägg
  • Syskonförsök

BIM mars 2023

Jo vi har nog alla suttit i den båten vilken chock de är när en börjar försöka! 

låghormonare har endast med gravidhormoner att göra vad jag vet och kan skilja sig från graviditet till graviditet så det är tydligen ingenting man är utan mer hur graviditeten ter sig! :) men ovanligt!

Potatisbulle skrev 2023-03-18 09:21:11 följande:

Verkligen en hel vetenskap det där. Innan vi började hade jag noll koll på någonting och tänkte ungefär att bara inget är fel och vi har oskyddat en gång så kommer det en bebis om 9 månader (haha eller kanske inte riktigt så men ändå lite åt det hållet Flört). Så började jag läsa på och insåg att det är ungefär en miljon saker att hålla koll på och som ska stämma... Men väldigt spännande tycker jag, än så länge, att det är. Även om det gärna får ta sig nu, så att man kan tänka på något annat under dagarna?

Tack för tips! Jag testade bara en gång om dagen, efter jobbet, men då ska jag testa mer en ev nästa gång Oskyldig

Förresten, du verkar ju ha bra koll på det mesta Glad kan man veta/märka av på något sätt om man är låghormonare? Jag har tidigare, när jag var yngre, haft problem med att vissa  hormoner varit låga och bland annat medicinerats med extra östrogen. Men det kanske inte alls hänger ihop med de hormoner som ska visa positivt på ett test?

• Syskonförsök

Jag plussade med de där testen med dottern❤️ då var det ett tydligt streck äl+10 för mig men skulle kallat det mer grått än rosa och digitalt sa 1-2 samma urin. Kan lägga in en bild men tror kvalitén på bilden är alldeles för dålig här! 
    Embarazada skrev 2023-03-18 10:16:39 följande:
    Ja det är starkare idag men jag litar ändå inte på det. Jag har dock haft "mensvärk" sen igår..... 
  • Syskonförsök

Jag håller tummarna ❤️
    jag har också haft flera kemiska graviditeter, det suger!

Embarazada skrev 2023-03-18 11:49:51 följande:
    Även om kvalitén är dålig på bilden så tycker jag man ser ditt streck väldigt tydligt 😃 Mina streck har aldrig varit i närheten av att vara sådär starka. 

Får hoppas mina streck är tydligare imorgon, annars är det nog spökstreck/kemisk graviditet igen. 
  • Syskonförsök

När har du bim? 

håller tummarna att de är något ❤️

Elisabeth83 skrev 2023-03-18 13:18:12 följande:

Har mått så illa till och från sedan igår. Började på kvällen. Mådde jätteilla imorse så jag nästan kräktes, tog en paus och sen började jag må illa efter lunch igen. Har fått ilningar i livmodertappen som kommer och går lite. 

Fick ett svagt plus på stickan med clearblue early imorse, men nu har jag läst så mycket om falska positiv test så litar inte på att det stämmer. 

To be continued?

hur går det för er andra? 

• Syskonförsök

De går inte lite på några tidiga test förrän de är supersynligt eller ett digitalt säger gravid 😂 alla kan ju verkligen ge spökstreck?

Elisabeth83 skrev 2023-03-18 14:00:16 följande:
    Svårt att se. Jag tog också ett sådant test imorse. Vågar man lita på att de stämmer?
  • Syskonförsök

Jag tycker absolut det där är positivt!!!😍

t123 skrev 2023-03-18 16:45:19 följande:

Jag fick till ett test idag men på eftermiddagen! Svårt att veta, de här testen är ju lite osäkra! 😬

• Syskonförsök

Imorgon bör du kunna prova enligt denna! :)

Elisabeth83 skrev 2023-03-19 08:30:42 följande:
    Jag har räknat väntad mens som dag 0? Enligt detta schema har jag börjat testat svagt på dag 8 och 7. Har beräknas mens 25/3. Hjälp mig tänka 😅
  • Syskonförsök

Grattis!😍❤️

Lotgardet skrev 2023-03-19 08:02:30 följande:
    Chansade och tog ett ultratidigt digitalt. 

det va postitivt! 
  • Syskonförsök

Spännande! Av att titta skulle jag annars tolkat negativt men spännande om du ser! håller tummarna 🥰

Embarazada skrev 2023-03-19 09:28:36 följande:

Jag körde tricket att lysa igenom testen med en ficklampa och det är rosa streck i båda testen 😅

• Syskonförsök

Ser nästan ut exakt som min graf gjorde med dottern! Kör ett digitalt direkt du!🥰

t123 skrev 2023-03-19 09:48:17 följande:

Imorgon ska jag testa igen, funderar på att våga ta ett digitalt också då 🤔 Grafen ser fin ut i alla fall! 😀

Svar på tråden BIM mars 2023