BIM mars 2023
Jo vi har nog alla suttit i den båten vilken chock de är när en börjar försöka!
låghormonare har endast med gravidhormoner att göra vad jag vet och kan skilja sig från graviditet till graviditet så det är tydligen ingenting man är utan mer hur graviditeten ter sig! :) men ovanligt!
Verkligen en hel vetenskap det där. Innan vi började hade jag noll koll på någonting och tänkte ungefär att bara inget är fel och vi har oskyddat en gång så kommer det en bebis om 9 månader (haha eller kanske inte riktigt så men ändå lite åt det hållet ). Så började jag läsa på och insåg att det är ungefär en miljon saker att hålla koll på och som ska stämma... Men väldigt spännande tycker jag, än så länge, att det är. Även om det gärna får ta sig nu, så att man kan tänka på något annat under dagarna?
Tack för tips! Jag testade bara en gång om dagen, efter jobbet, men då ska jag testa mer en ev nästa gång
Förresten, du verkar ju ha bra koll på det mesta kan man veta/märka av på något sätt om man är låghormonare? Jag har tidigare, när jag var yngre, haft problem med att vissa hormoner varit låga och bland annat medicinerats med extra östrogen. Men det kanske inte alls hänger ihop med de hormoner som ska visa positivt på ett test?