haha ja så är det såklart!!
nej jag tänkte jag behövde pausa bara för psyket men mannen var ju rätt smart och sa att ?tänk om det är just det här ägget som är bäst och det är nu det är tänkt men så hoppas vi och det tar ett år till istället?? jag bryr mig egentligen inte om när ungen blir född. Lillan var beräknad 29 december och alla bara ?åh nej sist på året!!? Nu föddes hos 5 januari istället MEN de kunde lika gärna blivit december och vem bryr sig? det är ju också lillasyskon så de får väl alkohol och bli runtkörda av storasyskonen ;)
Hur som helst, tänk om en hoppar försöken men så var det just detta ägg som var menat ❤️
Frelwi skrev 2023-03-09 23:54:30 följande:
Haha ja alla åldrar har sina utmaningar (Och fördelar) kan man väl bara konstatera 😆
Tycker också det är kul att vi är så många som har ÄL nu i dagarna så man kan följas åt! Jag har redan ett decemberbarn så vore på nåt vis lite ödets ironi om det skulle råka bli det igen. Men är så pass gammal så jag tycker inte jag har råd att hoppa över några ägglossningar nu när vi börjat försöka utan vi kör på 😊