Inlägg från: Syskonförsök |Visa alla inlägg
  • Syskonförsök

BIM mars 2023

Så konstigt? kan äl ha uteblivit trots allt? Du borde ju fått ett plus som du är gravid! lägg gärna in en bild på grafen  så spånar vi. 

Sanlin90 skrev 2023-03-17 08:38:40 följande:

Syskonförsök jag använder inte äl tester, har aldrig någonsin fått utslag på något fast tempen sagt att jag haft äl.
    nu säger tempen typ äl+22 men får varesig mens eller plus, bröstet gör ont och mitt humör är helt av banan.ä och jag är så otroligt trött. 

• Syskonförsök

Åh vad spännande. Håller tummarna för ett positivt test imorgon ❤️ 

t123 skrev 2023-03-17 10:09:47 följande:
    Ja men visst ser den fin ut än så länge 😀✊🏻 Ja kanske? Är van vid att se såna lite senare, kanske dag 8 eller 9 efter ÄL men det verkar ju kunna vara tidigare med om man läser lite 🤔 Idag har jag mer värk i svanken som jag kopplar till graviditet så jag hoppas 😍
  • Syskonförsök

Så konstigt. Blir inget klokare av grafen heller? de FINNS ju dem som är låghormonare och plussar sent och de som ibland inte plussar alls men de finns en bebis? men de är såklart sällsynt!! Hoppas gyn ändå kan hjälpa dig. Lite synd att vi inte har ett positivt ägglossningstest för de känns ändå mer definitivt att veta var ägglossningen var. Hur är flytningarna och hur har de varit? Var de äggvita när äl var enligt grafen? Och har de ändrats sedan dess?

Sanlin90 skrev 2023-03-17 10:20:35 följande:

Jag skrev just ett meddelande till gyn faktist men tror inte dom kommer ta emot mig ändå. 

har typ haft ont i bröstet/brösten sen igår och molvärk tillö och från sedan den där jättedippen, ibland mycket intensiv och ibland lite gran och ibland inte alls :/
    har världens sämsta humör med och igår somna jag mycket tidigare än vanligt Som många andra dagar. 

• Syskonförsök

Jag tycker de är bra att titta på stickan innan en doppar i kisset för då ser en hur synligt strecket är redan innan! På babyplan syns de ganska så mycket redan då!

Sannet skrev 2023-03-17 12:32:56 följande:
    Ja exakt! Det är så otroligt tråkigt innan man inser det, för det ger ju sånt hopp. 😔 Kommer aldrig köpa dem igen!!
  • Syskonförsök

Jag tycker det ser negativt ut! Men de är väldigt tidigt så kan annars vara start På något men bäst är nog att vänta ett par dagar och prova igen! :)

Lotgardet skrev 2023-03-17 11:15:15 följande:

Testoman som man är kunde jag inte hålla mig och tog ett idag på ÄL+8 och tyckte mig se något där! 

Den övre bilden är original och undre redigerad. 

Har idag på fm varit illamående.

• Syskonförsök

Haha på ämnet humörsvängningar har jag alltid det när jag har pms men varje gång jag fått kemisk graviditet eller varit gravid med dottern så var ett av första tecknen som fick mig att fundera att jag inte hade humörsvängningar alls! 😃

• Syskonförsök

Haha vilken morgon!!!
    håller tummarna för imorgon då kanske och annars måndag ;)

t123 skrev 2023-03-18 07:06:32 följande:
    Jag tror det sket sig med test idag! 😅 Minsta barnet vaknade med hög feber i natt och då var jag tvungen att gå och kissa vid 4, gick inte att hålla sig då, sen klev jag upp en timme senare och är nu på tåget på väg mot Stockholm för att spendera helgen där med en vän. Men tog med två tester ifall tillfälle dyker upp! Har inte ens kunnat tempa idag eftersom barntempen hade slut på batteri så fick ta mitt batteri dit. Sååå det var inget bra flyt här idag!! Får se om jag lyckas få till en kiss sen om jag ser till att inte dricka en massa ju på morgonen kanske 😁
  • Syskonförsök

fattar precis! Känns som jag är i samma veva att börja undra men jag har varit skengravid varje gång och nu vet jag ju inte ens när jag hade ägglossning så försöker bara tänka bort det och att de troligtvis inte är något mer än inbillning. De är så tokigt hur en analyserar kroppen så fort en vill bli gravid 😂

t123 skrev 2023-03-18 07:16:38 följande:
    Ja annars blir det måndag när jag är på hemmaplan, man boooorde ju vänta tills dess egentligen för då borde det ju synas på test OM det nu var en sån dipp på äl+6! Har i alla fall fortsatt värk i svanken och känner mig lite illamående på morgonen. Men allt sånt kan man ju känna innan mens också så jag vågar inte tro på nåt alls 😅 Hur känns det för dig nu? 😀
  • Syskonförsök

Testandet smittar av sig😂
    men helt negativt här och vet ju inte när och om ägglossning ens skett! Är de som jag tror är de äl+9 men kan vara hur som helst 😂
Svar på tråden BIM mars 2023