Inlägg från: Syskonförsök |Visa alla inlägg
  • Syskonförsök

Men jag blir också väldigt nyfiken hur ett ultratidigt hade sett ut om de där är så starkt ? konstigt eller?!? 

Elisabeth83 skrev 2023-03-21 16:56:54 följande:
    Tog ett nytt. Inget tvek.. samma resultat. Är helt totalt chockad 😮 
  • Syskonförsök

Är det sant? Konstigaste jag hört😅 

Anonym (Ingatidigaplus) skrev 2023-03-21 18:33:56 följande:
    Har aldrig fått positivt på dom tidiga testerna, testat med dem de tre senaste graviditeterna men bara fått negativt och sedan tydligt plus med vanliga samma dag. Så av någon anledning de kanske inte passar alla?

Grattis till era plus!
  • Syskonförsök

Varför bränna pengar på tidiga tester om vanliga är lika bra liksom 🤷🏼?♀️

Elisabeth83 skrev 2023-03-21 17:53:43 följande:
    Ja, jag med! Så sjukt konstigt verkligen? 
  • Syskonförsök

Svårt att säga eftersom de är redigerat? hur såg det ut oredigerat? redigerade kan du alltid få fram ett streck. 

tagit något nytt idag?

Sannet skrev 2023-03-21 20:08:24 följande:
    Taget efter lunch. RFSU vanligt. 
    Lite hetsigt här då jag visade min sambo och han inte ser något streck. Ser jag i syne? //
  • Syskonförsök

Vi sitter i samma båt och jag känner exakt likadant ❤️
    Jag antar att jag hade sen ägglossning i dagarna med tanke på mitt ägglossningstest häromdagen MEN likväl testade jag graviditetstest idag och önskade fram ett litet streck som inte finns utan bara är torkstreck/spökstreck. känns inte alls som det varit ägglossning och är sur för att vi i så fall även missade chansen. Igår låg jag hela dagen i migrän och har det fortfarande och spytt massor så känns mer som tidig graviditet än något annat men likväl inget plus. Blir så less denna eviga väntan! NÄR är det ens egna tur att få plus igen? De borde fasen inte vara så jäkla svårt för kroppen när en redan fått en unge!

Barbrastreisand skrev 2023-03-22 09:11:13 följande:

Äl+7 idag. Inga känningar alls, fått finnar som jag brukar få vid denna tid i cykel. Nu har jag en stark känsla över att det inte tog sig denna gång heller.. Börjar bli tufft nu och man undrar hur länge till man ska kastas mellan hopp och förtvivlan, nästa cykel har vi försökt i ett år. Mycket känslor helt enkelt och det är verkligen surt just nu :( 

• Syskonförsök

Men nej vad tråkigt! :(

Embarazada skrev 2023-03-22 15:43:01 följande:

Tänkte bara hoppa in och säga att det blev en kemisk graviditet/tidigt missfall igen, så vi kör på försök nummer 9 i april ❤️

• Syskonförsök

Tror jag glömde svara dig men jag skulle tyvärr tolka det där som negativt! och speciellt om de inte var tydligare imorse heller. Det känns som att du alltid får spök på alla test du tar?! Fattar inte. De KAN ju dock vara start till något men svårt att säga. Ska du prova tempa eller ta ägglossningstest nästa gång om de blir en nästa gång? Kanske enklare att veta exakt vart du är i cykeln? 

Sannet skrev 2023-03-22 07:38:47 följande:

Det oredigerade ser ut såhär. Vet inte hur tydligt det syns här på FL, men det syns på bilden. 

Tog test imorse. Hann inte kolla jättenoga, men det var inte tydligare än igår iaf  😔

• Syskonförsök

Jag tycker de där ser ut som en positiv kurva ju😍 ser ut som implantationsdipp och allt. håller tummarna!

Barbrastreisand skrev 2023-03-23 15:59:21 följande:

Så kul med fler plus i tråden, stort grattis! 

Äl+8 och jag planerar ta ett testa tidigt imorgon. Förväntningarna är låga tror verkligen inte det tog sig denna gång heller men kan inte låta bli att testa haha. Såhär ser grafen ut hittills, började tempa lite för sent och haft lite oregelbunden sömn ibland så är svårt att tyda.

Svar på tråden BIM mars 2023