Inlägg från: Syskonförsök |Visa alla inlägg
  • Syskonförsök

BIM mars 2023

Ja men de ser ut som babyplan alltid gör🤷🏼?♀️ det är alltid ett litet litet streck. Jag har fått så varje gång jag inte är gravid. När jag väl var gravid var strecket synligt på distans, rosa och allt även fyra dagar innan mens. 

Embarazada skrev 2023-03-19 12:09:42 följande:
    Kanske syns bättre här då jag zoomat in rejält 😅
  • Syskonförsök

Jag ser ingenting på dessa :(

Sanlin90 skrev 2023-03-19 12:02:02 följande:
    Fick det här testet så tog ett testa tidigt men det va helt blankt! Tempen va högre igen imorse!
    strecket lär väll inte synas här på fsmiljeliv men det va som en rosa skugga
  • Syskonförsök

här kommer en lånad bild med en väldigt härlig stegring på just de testet många av oss använder😃 jag tycker denna är toppen att kika på för att själv luska i om ens egna fast är bara spök eller äkta!

• Syskonförsök

Alltså det är ju sämst kvalité när en lägger upp här så svårt att se om de är färg men jag litar på dina ögon om de är rosa och annorlunda än annars😍 hoppas de är starkare här imorgon eventuellt så de syns enkelt!

Embarazada skrev 2023-03-19 17:45:55 följande:
    Jag har också alltid fått streck, dock så har dom aldrig varit ljusrosa som dom är nu. 
  • Syskonförsök

Neeej ta inte ut något i förväg nu❤️ tog det sig denna gången tror jag stenhårt på att ägget ser ut att ha fäst tidigare och därmed sitter helt säkert bättre fast ;)

t123 skrev 2023-03-19 11:42:23 följande:
    Åh spännande! Tack för pepp 😍 Nervös! Har ju fått missfall två gånger i rad nu så det känns givet att det ska bli så igen 😏
  • Syskonförsök

Japp, exakt så!😂 
    Håller tummarna för tydligare streck imorgon 🥰

har en känsla av att de blir flera plus här imorgon så spännande om de blir rätt känsla!

Embarazada skrev 2023-03-19 19:13:31 följande:
    Jo jag vet, Familjeliv suget verkligen när det gäller bilder 😂 Man kan tycka man tagit värsta bilden med super-upplösning och när man laddar upp den så ser det ut som gröt 🙈
  • Syskonförsök

Ja men precis! :) jag har haft fler känningar men är alltid skengravid varje månad så litar inte på något alls😂 

t123 skrev 2023-03-19 19:38:49 följande:
    Du har rätt ❤️ Har också tänkt om det, att OM det blir plus nu så kan det ju enligt tempen vara så att det fäst tidigare och haft mer tid att fastna ordentligt 😅✊🏻 Har du haft några känningar hit eller dit idag?
  • Syskonförsök

Grattis!!! 😍

Victoriaaas skrev 2023-03-19 20:13:54 följande:
    Kunde inte hålla mig till imorgonbitti så tog ett test ikväll?Tror mig våga se ett två streck? BIM +1 idag. Sååå nervös!! ❤️
  • Syskonförsök

Alltså sannet jag vet aldrig vad jag ska tro med dina test 😂 tycker alltid det sett ut att vara något svagt... du är anledningen till att jag blivit extremt skeptisk för de där testen!!

Sannet skrev 2023-03-19 19:55:01 följande:
    Mitt test idag. Litar definitivt inte på dessa testerna (eftersom majoriteten av alla testerna såg ut så förra månaden och visade sig vara falskt). Testar ändå för att..jag vet inte. 😂

Diffus känsla i livmodern idag. Börjar få lite ömma bröst. 
  • Syskonförsök

Väntar spänt på nya test idag 🥰
    Jag har inte testat sedan lördagens negativa och alldeles för tidiga och hade tänkt testa idag men kisset var som vatten för jag varit så törstig i det senaste så jag hoppade det idag med! bättre lycka imorgon. Tempen är dock fortsatt onormalt hög för mig och jag är skengravid som alltid symtomässigt! jag vet ju dock inte när äl var eller om äl ens kom denna månad och vi har haft väldigt lite sex eftersom vi varit sjuka omlott med influensa så jag tror inte de är något denna gång heller. 🤷🏼?♀️

Svar på tråden BIM mars 2023