Inlägg från: Syskonförsök |Visa alla inlägg
  • Syskonförsök

BIM mars 2023

Det sköna med att testa är att en kan släppa de för stunden och inte fundera så mycket sen😂

• Syskonförsök

Spännande! Vad gör dig så säker?😍

Lulu1987 skrev 2023-03-18 07:26:49 följande:

Är till 85% säker på att jag är gravid, men kan inte testa än. 🙈 Kan tidigast testa på Måndag eller Tisdag, men får se om jag kan lägga band på mig och testa efter BIM. 

//

• Syskonförsök

Självklart! Välkommen! :)

Malu84 skrev 2023-03-18 08:02:16 följande:

Får man hänga på ? Första försöket , 2 barn sen innan . Bim nästa söndag ungefär . 

tog ut spiralen förra månaden men tror hormonerna är lite tokiga då jag haft äl test hela månaden och fått maximal fertilitet 6e,11e och 17e. Så jag är inte så hoppfull men vi har iaf haft sex varannan dag så får vi se ☺️

• Syskonförsök

Haha nej jag gissar ju bara med äl dessutom så ingen aning 😂

t123 skrev 2023-03-18 08:01:45 följande:
    Haha åh, ja men loppet är definitivt inte kört än 😊 Spännande att vi ligger ganska lika i cykeln. Egentligen skulle jag kanske föredra bebis i januari istället för december. Men nu när det strulat lite så kände jag inte att vi har råd att strunta i en månad! 😅  Jag håller med, jag testar nog hellre och att det blir negativt innan mensen kommer istället för att bli ?överraskad? av blod faktiskt!
  • Syskonförsök

Tror jg missade svara dig igår! Men ja, och de där testen är ju alltid ett litet streck oavsett när i cykeln en testar? hur känns det och hur har det gått idag?Eller håller du dig några dagar nu? :)

Embarazada skrev 2023-03-17 09:52:00 följande:

Jaha, då var man här igen. ÄL+7 och har börjat testa...alldeles för tidigt, men det går ju för tusan inte hålla sig. 

8:e försöket nu och man vill ju så gärna att det ska vara något.....

• Syskonförsök

Godmorgon! 

haha förstår dig helt. En annan är förkyld och inbillar mig att min förhöjda temp betyder graviditet men troligtvis är det väl bara förkylning och jag är inte ens säker på att äl varit eller om den blev förskjuten eller uteblev denna månad. 😂 första månaden jag hoppade över att äl testa. 

dock håller jag med er alla om flytningar. OM jag är en vecka från mensen tycker jag fortfarande att jag har orimligt mycket flytningar och de är vita men väldigt mycket... men för min del kan de säkert helt plötsligt slå in till vattniga och sedan äggvita för att ha ägglossning så de är ju högst oklart 😂 får helt enkelt se vad som händer! Håller tummarna för oss alla om ett plus snart och att allt analyserande och tänkande snart får vara över ❤️

Potatisbulle nu är jag för lat för att hitta listan, vilket barn och vilket försök är du på? :)

Potatisbulle skrev 2023-03-18 08:15:56 följande:

Godmorgon. 
    Kul att följa alla här. Stort grattis till er som plussat Glad

Jag har varit sjuk i över en vecka (förkyld), vilket på sätt och vis varit lite skönt då jag inte orkar överanalysera? Men nu är jag frisk och har börjat Oskyldig 

Tog ett negativt testa tidigt i onsdags. Igår tog jag ett vanligt och tyckte att något skymtade till men sedan försvann? Hade dock kissat även 1,5 timma innan så kanske inte så pålitligt oavsett. Nu på morgonen tog jag precis ett till negativt test... Ska testa igen imorgon (om inte mensen dyker upp). 

Symtom jag haft är värk i ryggen till och från (vilket jag brukar ha innan mens) men även en öm, konstig känsla långt nere i magen som jag inte känner igen. Samt att brösten känns större och kaffet smakar fruktansvärt... Men det har jag varit med om förr utan att det var något Skrattande Och jag har också massor av sega, vita flytningar, som jag inte heller riktigt känner igen?

En liten uppsats men skönt att skriva av sig. Heja oss Glad

• Syskonförsök

Haha jag är förkyld men inte haft feber så vet därför inte om jag haft ovanligt hög temp på morgonen (36,7-37,0 istället för runt 36,6 som jag brukar ha efter ägglossning). Så därav lite osäkerhet ;) 

Ah, ibland har en snabb äl peak och då kan du behöva testa fm och em för att hitta peaken. För mig går de bra att testa morgon hela tiden utan att någonsin missat den men de är olika. Denna omgång valde jag att pausa allt testande dock så därför vet jag inte helt om och när äl var. Ja, temp är väldigt bra för att veta att och när ägget faktiskt släppte! 

Potatisbulle skrev 2023-03-18 08:55:57 följande:

Haha ja så tänkte jag först men har haft lite för mycket förkylning för att det ?bara? skulle vara grav.symtom... Samt att sambon och kollegorna också varit sjuka Tungan ute Men som jag förstått kan man vara extra känslig om man är gravid och så här sjuk var det länge sedan jag var? (Överanalyserande hej hej.)

Jag hade mycket flytningar även förra cykeln, innan mensen kom, så det är nog inget helt säkert symtom (för mig i alla fall). Och jag antar att man tänker mer på dem nu också. Men lite spännande oavsett! Håller alla tummar för oss Hjärta

Jag är på första barnet, 4:e försöket. Håller fortfarande på att försöka lära mig hur allt funkar. Testade med ÄL-stickor för första gången nu men lyckades inte hitta toppen. Hade helt helt blankt först, sen svagt teststreck (som ev blev lite starkare) 28/2-3/3 och sen helt blankt igen 4/3? Så jag antar att ägget borde ha släppt i alla fall senast 6/3 typ om jag fattat det hela rätt? Om det inte funkar denna månaden ska jag också försöka mig på att börja temp i april Glad

• Syskonförsök

Tycker mig ändå ana något??? Men de där testen har ju oftast litet streck så svårt att veta om de är äkta! :(

Embarazada skrev 2023-03-18 09:05:49 följande:

Och så fortsätter man testa....ÄL+8 idag....

• Syskonförsök

Spännande ! Håller tummarna ❤️

Lulu1987 skrev 2023-03-18 08:59:17 följande:
    Dels att känningarna jag har i magen nu känns precis som när jag var gravid 2020, men även att just "förvärkarna" innan mens inte kommit. 🥰 Den lilla molvärk jag har nu känns annorlunda, inte sådär intensiv som jag brukar ha varje månad innan mens.

En slags magkänsla också, svårt att förklara...men samma känsla som jag hade i Februari 2020, innan gravtest med plus i början på Mars.  🤗
  • Syskonförsök

Så spännande! Ska du testa eller invänta bim?

trefaldigmästareikärlek skrev 2023-03-18 08:57:30 följande:
    God morgon! Nära bim nu, haft rätt mkt flyt ungar sista dagarna men väldigt ont i brösten, misstänker att mensen är på g inom kort men tycker ändå kurvan ser fin ut 😍
Svar på tråden BIM mars 2023