Inlägg från: Syskonförsök |Visa alla inlägg
  • Syskonförsök

BIM mars 2023

Grattis!❤️❤️❤️

t123 skrev 2023-03-20 06:43:53 följande:

Fick det här nyss! 😍 Ska nog ta ett digitalt bara för att nu liksom, även om det inte är nån tvekan! Mycket starkare än det varit tidigare innan BIM vilket känns jättebra, är ju en stor ökning från lördagens nästan osynliga linje 😊

• Syskonförsök

Den här gången tror jag att bebisen stannar ❤️

t123 skrev 2023-03-20 06:59:49 följande:

Tack! ❤️ Fick 1-2 på digitalt också! 😊

• Syskonförsök

Är det tillräckligt att bara vänta två dagar?? 
    med dottern såg jag dippen dag 6 och testade positivt dag 10. Visserligen ganska tydligt men två dagar känns för kort tid efter implementering? Skulle nog väntat tre för att slippa testa för tidigt och bli besviken ;)

studerade skrev 2023-03-20 08:19:14 följande:
    Åååå grattis vilken lycka ❤️

tror jag fick en implementering dip i tempen idag 😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ nu bara hålla sig till på onsdag med att testa ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

ni med kortare 11-12 dagar luteafas hur tidigt testar ni positivt? Eller testar överhuvudtaget 🤣
  • Syskonförsök

Jag sa ju att vi skulle ha flera plus här idag😍 GRATTIS till er och håller tummarna för oss alla andra 🥰

• Syskonförsök

Jag har dessvärre ingen graf! jag har bara tempat några gånger nu på morgonen för att först försöka kontrollera om äl hade varit eller inte! Skippade alla tester denna månad. Men nu har jag sett att tempen stuckit iväg lite högre än den brukar 36,7-37,0 istället för 36,5-36,6 ca som de brukar vara efter äl. Så jag HOPPAS det är ett gott tecken men jag vet ju inte ens ordentligt när äl var så tror knappast de egentligen är något mer än önsketänk 🥲

Barbrastreisand skrev 2023-03-20 09:14:28 följande:
    Håller tummarna! Vill du dela med dig av din graf?😍
    t123 skrev 2023-03-20 06:43:53 följande:

Fick det här nyss! 😍 Ska nog ta ett digitalt bara för att nu liksom, även om det inte är nån tvekan! Mycket starkare än det varit tidigare innan BIM vilket känns jättebra, är ju en stor ökning från lördagens nästan osynliga linje 😊

Stort grattis!!!!😍😍Spännande med temp-dipp! Vilken cykeldag är du på? Vill du dela med dig grafen? Även jag fick en dipp idag men vet inte riktigt om jag vågar lite på det då jag sovit lite dåligt med sonen. Såhär ser grafen ut hittills: 
    Embarazada skrev 2023-03-20 08:53:13 följande:
    Det ser ju väldigt lovande ut! Testat digitalt?😍

• Syskonförsök

Ånej vad tråkigt! vi ses säkert där 😅❤️

trefaldigmästareikärlek skrev 2023-03-20 10:24:58 följande:

Tempen börjar dala för mig idag och neg test (kunde inte hålla mig), ömma bröst och värk i korsryggen, nu siktar jag på april istället ✊ stort grattis till alla plus ❤️

• Syskonförsök

Det där ser bra ut ja!! Håller tummarna ❤️

Lulu1987 skrev 2023-03-20 09:21:44 följande:
    Nä jag beslutade mig för att vänta tills BIM. 🙂

Men tempen ser iaf fortfarande bra ut. 😍
  • Syskonförsök

Det kan vara en! :)

Laura90 skrev 2023-03-20 09:39:11 följande:

Min temp dippade också idag, CD 18, hade ÄL CD 14. Känns lite tidigt för att vara en implantarionsdipp va? :( 

Svar på tråden BIM mars 2023