Inlägg från: Syskonförsök |Visa alla inlägg
  • Syskonförsök

BIM mars 2023

Håller med!!! Och många som försökt en stund så heja heja ❤️ 

t123 skrev 2023-03-09 22:00:36 följande:

Ja så kul med många som har ÄL nu i dagarna! 😀 Nu får det väl ändå vara vår tur! Kul att vi är några som kan följas åt och förhoppningsvis kan följas vidare i BF-grupp sen ✊🏻

• Syskonförsök

haha ja så är det såklart!!

nej jag tänkte jag behövde pausa bara för psyket men mannen var ju rätt smart och sa att ?tänk om det är just det här ägget som är bäst och det är nu det är tänkt men så hoppas vi och det tar ett år till istället?? jag bryr mig egentligen inte om när ungen blir född. Lillan var beräknad 29 december och alla bara ?åh nej sist på året!!? Nu föddes hos 5 januari istället MEN de kunde lika gärna blivit december och vem bryr sig? det är ju också lillasyskon så de får väl alkohol och bli runtkörda av storasyskonen ;)

Hur som helst, tänk om en hoppar försöken men så var det just detta ägg som var menat ❤️

Frelwi skrev 2023-03-09 23:54:30 följande:

Haha ja alla åldrar har sina utmaningar (Och fördelar) kan man väl bara konstatera 😆 

Tycker också det är kul att vi är så många som har ÄL nu i dagarna så man kan följas åt! Jag har redan ett decemberbarn så vore på nåt vis lite ödets ironi om det skulle råka bli det igen. Men är så pass gammal så jag tycker inte jag har råd att hoppa över några ägglossningar nu när vi börjat försöka utan vi kör på 😊

• Syskonförsök

Men vad kul!! Grattis! Så sjukt för tänkte imorse när jag kollade din graf att jag tror fan de är något!!! 

Maymom skrev 2023-03-10 14:34:03 följande:
    Tredaldigmästareikärlek:
    Jag kunde inte hålla mig... tog ett test nu och ja det var ju ingen tvekan.😃
  • Syskonförsök

Men alltså wow. tycker Du ska ta ett digitalt imorgon! Sådär såg mitt ut med lillan fyra dagar innan mens och ett digitalt visade plus 1-2 Samma urin. 

Anonym (På riktigt?) skrev 2023-03-10 12:32:57 följande:
    Min man hade BARA 600 spermier/ml? alltså i princip helt steril. 
  • Syskonförsök

Väntar spänt 🥺🥺🥺🥺❤️❤️❤️❤️

Anonym (På riktigt?) skrev 2023-03-10 22:11:44 följande:

Ok du har övertalat mig. 😂 Jag tar ett imorgon bitti! ❤️

• Syskonförsök

Men åh!! GRATTIS❤️❤️❤️

Anonym (På riktigt?) skrev 2023-03-11 08:14:25 följande:
    Ni hade rätt ❤️ 
  • Syskonförsök

Jag tror inte min äl varit än heller utan på bara på gång! Så vi kanske är i synk ;)

Barbrastreisand skrev 2023-03-11 09:28:18 följande:

Stort grattis till alla plus! Hoppas det blir en riktig plus-tråd så vi alla får uppleva det! 

Själv går dagarna segt hos mig, äl troligen mitten på nästa vecka. Har tidigare cyklar enbart tagit äl test, men blev sugen på att prova tempa måste bara försöka hitta min termometer som jag slarvat bort någonstans haha

• Syskonförsök

Det bör vara 24-48 h efter fullt utslag och jag håller med om att dagens var svagare så skulle räknat från igår kväll i så fall!

• Syskonförsök

Jag utgår från att jag borde haft äl häromdagen för idag har jag inte haft fertilt sekret! Sen är ju nackdel denna gång när jag varken tagit äl test eller temp att en vet väl först när mensen annars kommer om de var fel gissat 😂 men nu är maken ordentligt sjuk så tror vi utgår från att de kan ha prickats häromdagen så får han vila ;)

• Syskonförsök

Haha ja verkligen!! Men lite skönt samtidigt! ;)

Foodie92 skrev 2023-03-11 19:19:44 följande:

Ja stackarn låt han vila hahaha. Men som du säger man känner sig vilsen när man inte tempat eller testat 😅

Svar på tråden BIM mars 2023