BIM mars 2023
Ja men de ser ut som babyplan alltid gör🤷🏼?♀️ det är alltid ett litet litet streck. Jag har fått så varje gång jag inte är gravid. När jag väl var gravid var strecket synligt på distans, rosa och allt även fyra dagar innan mens.
Ja men de ser ut som babyplan alltid gör🤷🏼?♀️ det är alltid ett litet litet streck. Jag har fått så varje gång jag inte är gravid. När jag väl var gravid var strecket synligt på distans, rosa och allt även fyra dagar innan mens.
Jag ser ingenting på dessa :(
här kommer en lånad bild med en väldigt härlig stegring på just de testet många av oss använder😃 jag tycker denna är toppen att kika på för att själv luska i om ens egna fast är bara spök eller äkta!
Alltså det är ju sämst kvalité när en lägger upp här så svårt att se om de är färg men jag litar på dina ögon om de är rosa och annorlunda än annars😍 hoppas de är starkare här imorgon eventuellt så de syns enkelt!
Neeej ta inte ut något i förväg nu❤️ tog det sig denna gången tror jag stenhårt på att ägget ser ut att ha fäst tidigare och därmed sitter helt säkert bättre fast ;)
Japp, exakt så!😂
Håller tummarna för tydligare streck imorgon 🥰
har en känsla av att de blir flera plus här imorgon så spännande om de blir rätt känsla!
Ja men precis! :) jag har haft fler känningar men är alltid skengravid varje månad så litar inte på något alls😂
Grattis!!! 😍
Alltså sannet jag vet aldrig vad jag ska tro med dina test 😂 tycker alltid det sett ut att vara något svagt... du är anledningen till att jag blivit extremt skeptisk för de där testen!!
Väntar spänt på nya test idag 🥰
Jag har inte testat sedan lördagens negativa och alldeles för tidiga och hade tänkt testa idag men kisset var som vatten för jag varit så törstig i det senaste så jag hoppade det idag med! bättre lycka imorgon. Tempen är dock fortsatt onormalt hög för mig och jag är skengravid som alltid symtomässigt! jag vet ju dock inte när äl var eller om äl ens kom denna månad och vi har haft väldigt lite sex eftersom vi varit sjuka omlott med influensa så jag tror inte de är något denna gång heller. 🤷🏼?♀️