Gullvivor skrev 2023-01-10 23:16:39 följande:
Jag hoppas att du menar inlägg 126 som fortfarande är kvar, om inte så är det otroligt ful stil att ljuga om att jag skrivit saker men att de inläggen tagits bort. Jag har inte fått ett enda inlägg från denna tråd raderat.
Oh missade det inlägget när jag satt och letade efter det..
Sedan så är inte du rätt käft att klanka på att andra ljuger.. Du själv har använt direkta lögner om vad jag har skrivit i mina inlägg när du svarat mig. Vid ett par tillfällen.
Gullvivor skrev 2023-01-10 23:16:39 följande:
Jag syftade inte på denna tråd med "åsikter" utan personen menade ju att denne sett mig i andra trådar.
Nej, det med manlig, beskyddande svartsjuka är ingen egen åsikt utan fakta och den kommer från Gud. Att jag undvek frågan är för att jag helst inte vill att tråden ska börja handla om religion, skapa en egen tråd om du är intresserad för det är inte särskilt snällt att ta över andras trådar.
Hittade det inlägget #126, och citera de orden där ifrån:
"Jag har väl inte påstått någonstans att alla ser det som något naturligt, det är ju fullt förståeligt att man inte gör det när man hjärntvättats till att manlig svartsjuka (den som är beskyddande och inte innefattar misshandel/kontroll) är fel."
(slut citat)
Sedan så såg jag citatboxen du hade i inlägg #126 också.. Det var mig du hade citerat i inlägg #126 och jag hade inte i det inlägget eller något annat inlägg ordat något om andra trådar där jag sett dig. Så vad får du det ifrån?
Att du vägrar att acceptera vetenskapen är en sak, och väljer din religion är också ensak.
Fast kalla folk för hjärntvättade för att de inte följer (någon) Gud och hens "regler", tyder på du vägrar att acceptera andra inte delar "din religion" och saknar helt tolerans och acceptans mot människors olikheter.
Då borde du ju inte sjunka så lågt att kräva att andra skall acceptera dina åsikter och de orden du påstår är "fakta" för att de skulle komma från "någon Gud" heller.