Quincey skrev 2024-10-21 14:22:38 följande:
Måste vara stressigt att behöva synka med henne, vad händer om du går om henne? Blir det isåfall att frysa och göra FET? Du förtjänar verkligen att ha en enkel och smidig graviditet efter allt detta. Hoppas det ska gå bra
De fryses oavsett,
jag ska bara se till så jag ligger minst en vecka efter henne så de hinner odlas, frysas in och transporteras från Århus till Köpenhamn där jag kan få det återfört när jag är i rätt fas. Detta då jag valt att avstå medicinsk cykel och istället kör naturlig för att slippa alla de mediciner och sprutor som en medicinerad cykel innebär och jag inte känner mig redo för och ev biverkningar.
Hade jag kört medicinerad hade jag fått åka till Århus och ta emot embryot där. Nu hoppas jag bara att min cykel inte är kortare än hennes och min ägglossning kommer för tidigt så embryona inte hinner odlas och transporteras till Köpenhamn.
Kommer vi ur synk och min cykel blir tidigare än hennes så måste jag invänta min nästa cykel.. Vilket blir jättejobbigt, känner redan 5 vänner som väntar barn i januari och februari.. Många gravidbesked senaste veckorna..