Macbookpro skrev 2025-01-26 11:17:55 följande:
Ok. Tack för all info, om det inte går Vägen denna gång Ska jag fråga vad det var för kvaliteten På Embryona. Jag börjar tvivla så mycket på min egen kropp Och hur de Inte har kunnat fästa än Så det hade varit skönt att veta lite mer. Måste faktiskt säga att jag tycker att det är konstigt hur lite information Och samtalstid man får På Sofiahemmet.
Jag ska precis gå till biblioteket där där jag har Reserverat en bok om hur man kan göra sin kropp bättre rustad för graviditet. Vi får se om den ger något.
Jag tänkte testa nästa lördag, då har det gått lite mer än två veckor. Hur mår du? När tänkte du testa?
Jag förstår dig verkligen, känner också detta tvivlande på kroppen efter allt man gått igenom med misslyckade försök.
Jag håller med gällande SH/vården, det funkar såklart bra för de som lyckas på 1-2 försök, men det är inte konstigt att man känner att man behöver mer information och tid med läkare om det inte går på flera försök.
Har tyvärr inte läst någon bok kring infertilitet/IVF etc. Mest konsumerat webinars, YouTube och forskningsartiklar.
På lördag så är du ju redan långt över din BIM (beräknad icke mens), tålmodigt av dig att vänta tills dess. Om jag inte får en blödning innan dess, så tänkte jag testa på tisdag-torsdag nån gång, torsdag är min BIM och RD10, så då borde man få ett säkert svar tycker jag (hobbyläkare).
Jag känner inga speciella symptom förutom ömma/spända bröst vilket jag började känna redan när jag började med progesteron (innan insättningen).
Hur mår du?