BaeA skrev 2024-09-29 07:49:30 följande:
Tack snälla du ❤️ ja, det känns så skönt ett vi får köra på direkt. Känner att jag inte vill vänta och förlora massa mer tid, folk blir ju gravida direkt missfall så känns ju inte fel att man då försöker med en återföring. men kropp känns också som den återhämtat sig bra rent fysiskt.
minns inte om det var till dig eller någon annan som jag som jag skrev till gällande mins egna mellanblödningar som jag också fick efter ÄL och innan jag ens försökt bli gravid och läkarna också sa att det var normalt. men efter egen research förstod att det var progesteron brist. så med vitaminer så boostade jag kroppen så att de försvann, för det är inte normalt. Spännande att du kör med något nytt denna cykel, körde också med det men i början, men mina myom växte av östrogenet så kört naturlig cykel sen.
hur olika det är på kliniker, att du måste vänta en cykel trots utfall! har bara behövt vänta efter ÄP, så blir det inget för mig nu och nytt plock så är det ju först i dec/jan för mig med. Men håller tummarna för dig nu! ❤️
Jag förstår verkligen det🙏❤️❤️sålänge kropp och knopp känns bra tycker jag med man skulle få göra så, men det får inte vi:(
åh okej, tog du ngt prov då? Vilka vitaminer tog du då?
ah okej, hoppas inte på sådana biverkningar, hade du några andra också av det? Lite nervös för och tillsätta östrogen😔
tack snälla, och jag för dig❤️❤️