BaeA: Vad är PMDS?
Hoppas det inte är något allvarligt!
Quincey: Jag har också hoppat ICSI denna gången. Kostar galna pengar och jag fick sämre resultat denna gången än innan. Anledningen att jag gjorde det var för att jag hade ocyter på frys som också behövde befruktas och då är ICSI en nödvändighet. Men precis som du säger så är det inte bara positivt och kan skada mer än det gör nytta. Därav ska man bara använda metoden där det finns få spermier eller/och skadade sådana.
Jemmis2023: Lite pepp till dig!
Du ska se det ordnar sig trots låg äggreserv!
Det är kvaliteten som räknas och du är fortfarande väldigt ung och ska ha prima kvalitet än. Lycka till!
Awesomeginger: Hurra! Du gjorde det!
Snart ska du se att du är lika van som en inbiten sprutnarkoman.
Du kommer bli immun jag lovar. Min vänninas 4:a åring satte mina 3st nu sist.
Han tyckte det var hur spännande som helst.
Hur tyckte du det var då?
Tror jag svarade dig angående doserna men blev osäker (skriver så mycket här).
450iu är iaf maxdos tillsammans om inte läkare ordinerat annat.
Flowerpower85: Ja det är en väldig process att ta steget och göra det ensam.
Men man skulle ju ångra det för evigt om
tiden gick och man blev för gammal för att kunna bli gravid.
Humlaan: Tack fina du! Skoj att höra från dig. Det var ett tag sen!
Ja, första gången med Menopur så håller tummarna.
Iiiii och usch! Glad jag sluppit spola det där. Det låter inte skönt.
Noelani! Yeeeey! Hurra! Jubel!
Vad roligt med 10 ägg! Det var då inte dåligt minsann. Hoppas allihop är guldägg så får du till frysen också som du önskat!
Javisst är hon skicklig Gitte! Hon vet vad hon gör minsann. Ska du ta akupunktur vid återföringen? Jag har faktiskt aldrig provat det. Återför du 2st denna gången?
Själv återför jag på tisdag då jag vill kroppen ska hinna återhämta sig lite. Ladda upp med Progesteron och embryona dela sig lite mer.
Usch för spolning, men tur det blev bra efteråt.
Jaså! Det gjorde ont på dig också idag! Sicken otur. Hoppas du mår bättre nu?
Jag blöder jättemycket och springer på toaletten hela tiden. Måste vara återställd imorgon dock för då ska det badas på Skara sommarland.