• Trana123

BIM oktober - 2022

Slänger in en ny tråd för oss med BIM i oktober! 

Själv fick jag min första mens idag sen jag slutade med minipiller den 23 augusti! 

nu är jag redo att skaffa ett syskon, har en dotter sen innan som snart blir 2 år :) 

jag hade en cykel på 28 dagar innan jag åt p-piller så min förväntade bim är så isåfall 6/10 om det håller sig så! 

6/10 Trana123

• Svar på tråden BIM oktober - 2022
  • Roxwell

Uppdaterar listan:

Plus

28/9 Trana123 Plus
    2/10 Ida123 Plus
    5/10 InaNorlin plus
    7/10 Oktoberr plus
    7/10 MissTC plus
    10/10 Jojjans plus
    17/10 Capprea plus
    18/10 Banananne
    20/10 Cattis123
    20/10 Roxwell

4/10 ettanvandarnamn123
    4/10 medioker
    4/10 Drömmar22
    6/10 Hannis1983 
    7/10 ametisten91
    8/10 Cocachins
    8/10 Cykelhjul

Beräknad BIM

1/10 Caaamilla
    1/10 MammaHmor
    2/110 trefaldigmärtareikärlek
    4/10 Kretipleti
    4/10 jordgubbsfelle
    10/10 andromeda236
    13/10 A13xandra13
    13/10 Rosen3
    13/10 TrueResolution
    14/10 Boomsin
    15/10 Smulan57
    16/10 maymom
    16/10 Magnolia010
    17/10 PinknFluffy
    17/10 Amaaanda00
    17/10 Barbrastreisand 
    17/10 Anile
    18/10 JSAG
    18/10 barnlängtan2021
    20/10 Ellie0411
    20/10 pappersdocka
    21/10 Linneaeli
    23/10 Lillahusetss
    24/10 82lindis
    26/10 Alleb
    26/10 Melsson 
    30/10 Nellygirl93
    ??/10 sanlin90
  • smulan57

Där kom mensen, 6 dagar för sent. Vi ses i novembertråden, grattis till alla som plussat denna månad. ❤️ Ska försöka stressa ner och sluta känna efter och testa så mycket hädanefter, tröttsam att bli besviken gång på gång

• Melsson
    Vimza skrev 2022-10-23 10:42:56 följande:
    BIM oktober - 2022

Hej!
    Hittade precis till den här tråden
    Har BIM 26/10.
    Enligt appen hade jag äl den 11/10, enligt min känsla hade jag det den 10/10.
    Min cykel är inte helt regelbunden, varierar mellan 27-36 dagar.

Har haft en del symtom, mest molande värk. 
    När jag ska ha mens kommer alltid värken dagen innan/samma dag, aldrig såhär innan.
    Är öm i en bröstvårta (är jag heller aldrig).
    Mår lite illa nu innan frukost.
    Är det möjligt att inbilla sig allt detta? 🙈

den 14/10 hade jag kraftig smärta i livmodern/vänster sida, så pass att jag inte kunde resa mig, gick över efter ett par minuter.

Testade mig med vanligt gravtest igår negativt, ÄL+11/12, är det kört för min del denna månad?

Är absolut inte kört. Testa igen på dagen för BIM :) Bara hålla ut någon dag till ;) Jag sitter också och vääääntar på att få testa mig :P 
  • Ellie0411

Var eventuellt lite snabb med att hoppa ur tråden. Fick en liten blödning i lördags, mer som typ bruna flytningar och lite lite blod, men inte alls så att något skydd behövdes. Trodde mensen anlände men nu lyser mensen åter med sin frånvaro (borde ha kommit redan eller som absolut senast imorgon).

Har fått jätteont i ländryggen, som ihållande molnande värk. Känner mig matt och på gränsen till skakig i kroppen och morgonkvargen var kämpig att få ner. Antingen är jag extremt skengravid eller så är det något på gång. 

Har varit ute och köpt nya test nu på lunchen och det kliar i testfingrarna men får fint lägga band på det! Min sambo vill så gärna vara med när vi tittar på testet och ?få reda på det tillsammans? om det är något.

Fortsättning följer! 

• 82lindis

Spännande! Håller tummarna på ett plus ,☺️

Ellie0411 skrev 2022-10-24 12:54:22 följande:

Var eventuellt lite snabb med att hoppa ur tråden. Fick en liten blödning i lördags, mer som typ bruna flytningar och lite lite blod, men inte alls så att något skydd behövdes. Trodde mensen anlände men nu lyser mensen åter med sin frånvaro (borde ha kommit redan eller som absolut senast imorgon).

Har fått jätteont i ländryggen, som ihållande molnande värk. Känner mig matt och på gränsen till skakig i kroppen och morgonkvargen var kämpig att få ner. Antingen är jag extremt skengravid eller så är det något på gång. 

Har varit ute och köpt nya test nu på lunchen och det kliar i testfingrarna men får fint lägga band på det! Min sambo vill så gärna vara med när vi tittar på testet och ?få reda på det tillsammans? om det är något.

Fortsättning följer!

• alleb

Haft mensvärk liknade känsla som har hållit på och härjar fram och tillbaka i ca en vecka nu.
    vaknar innan klockan ringer på mornarna för att är kissnödig. Vilket är ca 3h innan jag ska upp. brösten är mer svullna/väl fyllda än vad dom brukar bli innan mensen vanligtvis. 
    Men har tagit tester och det visar fort blankt negativ. 
    tog ett i dag på BIM-2 Och inte ens ett spökstreck. 
    blir knäpp på detta. Vad är det för jäkla mensvärk jag har? Strålar typ i låren eller domnar nästan bort när värken håller på? 
    nu är jag så less på detta. 😪

• Kaktusen94

Hej där! Här är en till som försöker. Vad tycker ni om min tempkurva, är det kört? Ignorera cykeldagarna, jag har precis tagit ut min spiralFlört

• Vimza
    Melsson skrev 2022-10-24 08:15:14 följande:
    Är absolut inte kört. Testa igen på dagen för BIM :) Bara hålla ut någon dag till ;) Jag sitter också och vääääntar på att få testa mig :P 
    Testat två gånger till, varav en gång igår på BIM, totalt blankt. Så gissar på att min mens dyker upp här snart (:
  • Melsson
    Vimza skrev 2022-10-26 11:26:33 följande:
    Testat två gånger till, varav en gång igår på BIM, totalt blankt. Så gissar på att min mens dyker upp här snart (:
    Åh vad tråkigt! Jag har inte testat mig men har mens-känningar så den dyker nog upp när som helst (har BIM imorgon) 
Svar på tråden BIM oktober - 2022