• Trana123

BIM oktober - 2022

Slänger in en ny tråd för oss med BIM i oktober! 

Själv fick jag min första mens idag sen jag slutade med minipiller den 23 augusti! 

nu är jag redo att skaffa ett syskon, har en dotter sen innan som snart blir 2 år :) 

jag hade en cykel på 28 dagar innan jag åt p-piller så min förväntade bim är så isåfall 6/10 om det håller sig så! 

6/10 Trana123

• Svar på tråden BIM oktober - 2022
  • Banananne

Tycker det verkar stegra som det ska så nu slutar jag testa och hoppas innerligt att detta går hela vägen Hjärta Stort lycka till, både till alla som plussat och alla som fortfarande försöker!

• medioker
    Melsson skrev 2022-10-21 10:34:12 följande:

Är på ÄL + 7 eller 8 och fick en pytteliten blödning imorse och lite i trosan. Brukar aldrig ha mellanblödningar och BIM är om 6-7 dagar.....

Kan det vara en nidblödning? Eller när brukar man få dom??

Låter ju absolut som det kan vara nidis!
  • smulan57

Min cykel spelar ett spratt med mig :( Är på CD 36 utan mens. Har alltid haft cykel på 28-32 dagar. Testade negativt igår. Hoppet om att vara gravid borde kanske vara släckt eftersom det borde ha visat sig igår? 

• Cocachins
    smulan57 skrev 2022-10-22 12:35:05 följande:

Min cykel spelar ett spratt med mig :( Är på CD 36 utan mens. Har alltid haft cykel på 28-32 dagar. Testade negativt igår. Hoppet om att vara gravid borde kanske vara släckt eftersom det borde ha visat sig igår? 

Har du koll på när du hade äl? Testat med äl stickor? För i sånt fall brukar mensen komma ganska exakt 14 dagar efter för de flesta. Kan ju vara äl som har flyttat på sig. 
  • Ellie0411

Mensen kom idag! Hoppar vidare till nästa tråd 🥰 lycka till alla som är kvar! håller tummarna för fler plus!

• Boomsin

Är i cd 46 och fortfarande negativt. Tror det är kört denna månaden men kommer inte ge upp hoppet innan mensen dykt upp <3

• Cattis123

Då har man gått över bim med 2-3 dgr. Jag testade ju positivt 5 dgr innan bim isch, men det känns som en milstolpe att gå över bim dagen Glad

Grattis till alla er andra som plussat! Uppdatera gärna listan! 

• Vimza

Hej!
    Hittade precis till den här tråden
    Har BIM 26/10.
    Enligt appen hade jag äl den 11/10, enligt min känsla hade jag det den 10/10.
    Min cykel är inte helt regelbunden, varierar mellan 27-36 dagar.

Har haft en del symtom, mest molande värk. 
    När jag ska ha mens kommer alltid värken dagen innan/samma dag, aldrig såhär innan.
    Är öm i en bröstvårta (är jag heller aldrig).
    Mår lite illa nu innan frukost.
    Är det möjligt att inbilla sig allt detta? 🙈

den 14/10 hade jag kraftig smärta i livmodern/vänster sida, så pass att jag inte kunde resa mig, gick över efter ett par minuter.

Testade mig med vanligt gravtest igår negativt, ÄL+11/12, är det kört för min del denna månad?

• 82lindis

Testade neg idag. När jag stod och tillagade middag så högg det till i livmodern. Rätt kraftig smärta, kändes som det ilade/ drogs något vasst bakåt ryggen. Smärtan höll i sig ca 50 sek,sedan avtog det. Efter det har det molt till och från, typ som lätt mensvärk. 
    Frågan är om jag haft en senare ägglossning och nu ett ägg fäst? 😅 Jag har aldrig varit med om sån känsla i kroppen, den var jätteskum. Blir inte klok på dethär...

Har ni andra känt något speciellt då ägget fäst?

Svar på tråden BIM oktober - 2022