• Trana123

BIM oktober - 2022

Slänger in en ny tråd för oss med BIM i oktober! 

Själv fick jag min första mens idag sen jag slutade med minipiller den 23 augusti! 

nu är jag redo att skaffa ett syskon, har en dotter sen innan som snart blir 2 år :) 

jag hade en cykel på 28 dagar innan jag åt p-piller så min förväntade bim är så isåfall 6/10 om det håller sig så! 

6/10 Trana123

• Svar på tråden BIM oktober - 2022
  • Amaaanda00
    Amaaanda00 skrev 2022-10-15 18:26:25 följande:

grattis till ditt pluss också! Hjärta jag ska ta ett test imorgonbitti igen så får vi se. 

Skulle till Cattis123.. 
  • pappersdocka

Grattis alla som plussat! 

Ställer mig in lite på att det inte blev ngt denna månad. Har tagit 2 tester som varit helt blanka. Mina bröst börjar även ömma lite vilket de brukar göra några dagar innan mens. 

• Cattis123

Lägger till mig på pluslistan, känns overkligt. 

Plus

28/9 Trana123 Plus
    2/10 Ida123 Plus
    5/10 InaNorlin plus
    7/10 Oktoberr plus
    7/10 MissTC plus
    10/10 Jojjans plus
    17/10 Capprea plus
    18/10 Banananne
    20/10 Cattis123

4/10 ettanvandarnamn123
    4/10 medioker
    4/10 Drömmar22
    6/10 Hannis1983 
    7/10 ametisten91
    8/10 Cocachins
    8/10 Cykelhjul

Beräknad BIM

1/10 Caaamilla
    1/10 MammaHmor
    2/110 trefaldigmärtareikärlek
    4/10 Kretipleti
    4/10 jordgubbsfelle
    10/10 andromeda236
    13/10 A13xandra13
    13/10 Rosen3
    13/10 TrueResolution
    14/10 Boomsin
    15/10 Roxwell 
    15/10 Smulan57
    16/10 maymom
    16/10 Magnolia010
    17/10 PinknFluffy
    17/10 Amaaanda00
    17/10 Barbrastreisand 
    17/10 Anile
    18/10 JSAG
    18/10 barnlängtan2021
    20/10 Ellie0411
    20/10 pappersdocka
    21/10 Linneaeli
    26/10 Alleb
    26/10 Melsson 
    30/10 Nellygirl93
    ??/10 sanlin90
  • Amaaanda00

Tog ett test till precis och det va också negativt såklart.. ÄL+10/11 så nu förväntar mig bara att mensen kommer komma imorgon. bara jag som ibland tappar orken och känner att man ger upp? Jag orkar liksom inte med negativt test varje månad, blir liksom tyngre och tyngre för varje gång. 

• Sanlin90

Där kom mensen med dunder och bra :( jag är dock nöjd, är på cykeldag 37 och den förra va 11 månader sen så jag är ändå glad att kroppen kanske kommit igång, lättare att försöka då!

• Minmillis

Hej! Hoppar in här för att kunna skriva av mig dagarna fram över. Bim 30/10 har en bokad MR av hjärnan 24/10 

Vi planerar inte barn o har skött de hela bra o sett till att de inte finns risk för graviditet. Men ja mannen "råkade" komma i mig i fredags kväll. Med meningen i stundens hetta "De spelar ingen roll vad du säger jag MÅSTE komma i dig vi får chansa" vi har två barn redan. Yngsta är strax över året. Vi har sagt de senaste att de troligen räcker med 2 barn då vi är trötta på att va trötta ^^ Jag har gjort en abort som va en inte planerad graviditet med min man och mådde väldigt dåligt efter de. Sa då att vi måste skydda oss extra noga för kommer aldrig göra en abort igen någonsin. Blir jag gravid igen så får de bli en bebis till.

Jag fick min första mens nu den 2/10 efter förra graviditeten (kan inte få egen mens eller ägglossning pga prolaktinom i hjärnan så måste ta medicin för att få tillbaka den). Har stark ägglossnings smärta idag med illamående (vanliga ägglossnings symtom för mig) och de gör ju de hela ganska lätt att räkna ut att risk för graviditet finns. 

Min graviditet med äldsta barnet på 4 år gick på första försöket. (Hade inte prolaktinom då)
    Min graviditet med andra barnet på strax över 1 år tog både 1 och 3 försök (fick ingen egen ägglossning pga prolaktinom så de 2 första försöken hade jag ingen medicin o ingen ägglossning men 3e försöket hade jag medicin och även ägglossning o då blev jag gravid)

Pratade med mannen idag o han sa att om de blir barn så kommer vi orka för vi har varandra. Så den delen är lugn även om vi inte planerar det här. 

Så ja nu blir de dagar av ovisshet framöver som kommer kännas som en evighet. 

Visar testet plus så kommer vi glädjas över barnet. Visar testet negativt kommer vi inte bli ledsna. Ungefär sådär! 

Hoppas jag får vara med här, heja på er och prata om känslor, symtom o liknande. Vem vet. Om jag nu blir gravid så kommer vi få bebisar ungefär samma tid. Kram från mig!

• Cattis123

Styrkekram till dig Amaaanda00 Hjärta Du kommer få din bebis.

Sanlin90 hoppas du får äl snart igen! 

• Linneaeli

medioker
    Så pass riktig blödning att jag har svårt att ta det för något annat än mens, tyvärr. Men tempen är fortfarande hög, brukar vanligtvis på dipp redan dagen innan mens. Något märkligt är det som sker..

• Sanlin90

Märkligt här med blöder mer men fortfarande bara brunt, bara diffus smärta och jag är så sjukt varm!!!

Svar på tråden BIM oktober - 2022