• Trana123

BIM oktober - 2022

Slänger in en ny tråd för oss med BIM i oktober! 

Själv fick jag min första mens idag sen jag slutade med minipiller den 23 augusti! 

nu är jag redo att skaffa ett syskon, har en dotter sen innan som snart blir 2 år :) 

jag hade en cykel på 28 dagar innan jag åt p-piller så min förväntade bim är så isåfall 6/10 om det håller sig så! 

6/10 Trana123

• Svar på tråden BIM oktober - 2022
  • Amaaanda00
    Jojjans skrev 2022-10-17 20:04:08 följande:

ja enligt vad jag läst mig till är 6-12 normalt, även om tidigare är vanligare. Det är säkert därför som folk plussat så olika tidigt också. Jag har alltid kunnat plussa svaaaagt ungefär 3 dagar efter implantaten. Håller tummarna!

Okej då kommer det säkert inte synas någon oavsett imorgon om jag testar. men tror jag tar ett test ändå, har så dåligt tålamod, och speciellt nu när jag väntade mig mensen och fick det är ljusrosa imorse och tänkte att det va pågång men inte blivit något mer, och just att jag inte känner av någon mensvärk, brukar annars ha ont både i magen och ryggen..
  • Solros22

Test

testet Från i morse?.
    det var mycket starkare innan det torkade.. inom testtiden. 

Ser ni vad jag ser? 

nu är jag mest rädd för att det inte ska öka tills imorgon ????

• Jojjans
    Solros22 skrev 2022-10-17 21:07:13 följande:

Testtestet Från i morse?.
    det var mycket starkare innan det torkade.. inom testtiden. 

Ser ni vad jag ser? 

nu är jag mest rädd för att det inte ska öka tills imorgon ????

Jag tycker ofta att ökningen inte är särskimt markant i början. Scrolla tillbaka till mina test/stegringar så ser du att äl+9 och äl+10 och även äl+11 är väääldigt svaga 
  • Banananne
    Jojjans skrev 2022-10-17 15:24:54 följande:
    Har du tagit bilder när dom var nytagna? Tycker det blir väldigt svaga och missvisande test när testen torkat så då är det svårt att se. Men det är iallafall en tydlig ökning.
    Ja det har du rätt i, såklart tog jag inte bild på den i förrgår när den var nytagen. Kunde inte låta bli att ta ett ytterligare test i em, vilket då var starkare än den jag tog imorse. Vet inte, kanske är det bara att jag drack mycket igår innan jag la mig och därför blev det rätt okoncentrerat imorse? Hursomhelst, får se hur det artar sig kommande dagar. Men kanske framförallt försöka bara landa i att jag är gravid just nu och lyckan det innebär, istället för att nojja för mycket ❤️
  • A13xandra13

Blev inget för mig denna månad heller tyvärr. Lycka till alla som fortfarande väntar på ert plus <3

• Solros22

Tack jojjans för pepp!! ( kan inte citera dig) 
    tycker att testet är starkare idag. 

kanske har lyckats ändå. Hjärta

• Jojjans
    Solros22 skrev 2022-10-18 06:11:22 följande:

Tack jojjans för pepp!! ( kan inte citera dig) 
    tycker att testet är starkare idag. 

kanske har lyckats ändå. Hjärta

jaa men kolla!! Grattis ❤️

• Jojjans

när jag var gravid med sonen så dröjde det enda till äl+21 innan teststrecket blev lika starkt som kontrollstrecket. Så den här gången har jag lovat mig själv att sluta testa idag på äl+21.

här är mina test, såå svaga i början men nu finns det ingen som helst anledning till tvivel. Ska försöka njuta av det här nu. 

Svar på tråden BIM oktober - 2022