Inlägg från: A13xandra13 |Visa alla inlägg
  • A13xandra13

BIM oktober - 2022

Hej!

Nu hoppar jag också in här från septembertråden. Efter att ha småbödigt flera dagar innan mensen kom har den äntligen startat på riktigt. Märkligt att kroppen börjar beté sig annorlunda bara för att man försöker bli gravid, aldrig småblödigt innan men så här tidigare. Nu laddar jag om för en ny månad och vårt 5e försök att få ett första gemensamt barn och mitt andra barn :)

• A13xandra13
    4/10 Drömmar22
    5/10 ametisten91
    5/19 katch91
    6/10 Trana123 
    6/10 Hannis1983 
    6/10 TrueResolution
    8/10 Cocachins
    8/10 Cykelhjul
    10/10 andromeda236
    10/10 Jojjans
    12/10 Barbrastreisand 
    13/10 A13xandra13
    16/10 maymom 
    18/10 JSAG
    20/10 Ellie0411
  • A13xandra13

Börjar fundera på om det jag upplever nu kan vara ett tidigt missfall istället för en mens. Små blödde i tre dagar innan BIM, idag började jag blöda mycket men inte som en vanlig mens. Mer mörkrött och med slem och klumpar? dock har jag inte fått något utslag på de gravtest jag gjorde innan bim.

• A13xandra13

NC har inte lyckats bekräfta min ÄL denna månad. hade en kort temperaturhöjning vid beräknad ÄL men sedan gick tempen ner snabbt igen. Tror ni att jag ändå kan ha haft ÄL eller kan ÄL ha uteblivit denna månad? 
  • A13xandra13
    Solig

Äntligen har NC kunnat bekräfta min ÄL. Är på ÄL+8 och känner nu på morgonen en huggande värk i livmodern lite liknande mensvärk. Håller tummarna att tempen ska fortsätta vara hög och att det är våran tur nu, detta blir vårt femte försök.

• A13xandra13

Tog ett negativt test igår på BIM, men har firt inte fått någon mens och tempen ökade imorse igen. Hoppet är väl det sista som lämnar en antar jag :/

Jämförelse med denna cykel och de tidigare där jag inte blivit gravid. Håller tummarna in i det sista <3
  • A13xandra13

Blev inget för mig denna månad heller tyvärr. Lycka till alla som fortfarande väntar på ert plus <3

Svar på tråden BIM oktober - 2022