• Trana123

BIM oktober - 2022

Slänger in en ny tråd för oss med BIM i oktober! 

Själv fick jag min första mens idag sen jag slutade med minipiller den 23 augusti! 

nu är jag redo att skaffa ett syskon, har en dotter sen innan som snart blir 2 år :) 

jag hade en cykel på 28 dagar innan jag åt p-piller så min förväntade bim är så isåfall 6/10 om det håller sig så! 

6/10 Trana123

• Svar på tråden BIM oktober - 2022
  • Amaaanda00
    TrueResolution skrev 2022-09-25 19:41:48 följande:

Hur tänker ni andra kring planned sex?  

beräknad ÄL igår lördag, ska man safea och köra idag, söndag med eller tror ni loppet är kört? Nalle

ni som planerar att timea in ÄL, hur "planerar" ni in era dagsr att mysa till det på? 

Vi försöker alltid få till en gång till dagen efter beräknad ÄL bara för säkerhets skull. Hellre en gång för mycket än för lite Oskyldig
  • medioker

beräknad ÄL igår lördag, ska man safea och köra idag, söndag med eller tror ni loppet är kört? Nalle

ni som planerar att timea in ÄL, hur "planerar" ni in era dagsr att mysa till det på? 

Haha när glada gubben visar sig så brukar vi ha kört så det blir tre dagar på raken, nu sist hade jag troligtvis äl på söndagen och vi låg fredag, lördag & söndag. innan det var det onsdag och måndag..hade en glad gubbe på söndag morgon sen var den borta på kvällen så körde då men orkade ej måndagen pga redan kört så mkt 
  • Cykelhjul

Vi har försökt att inte planera sexet den här månaden utan bara ligga när lusten faller på. Men igår visade sig en glad gubbe och vi låg motvilligt med varandra då båda egenligen var super trötta och helt slut. Skulle väl "behöva" ligga idag också egentligen antar jag då ägger släpper 24h efter glad gubbe? haha 

• Cykelhjul

En fråga till er gällande sex och ägglossning. 

Är det flera som får ont av sex vid ÄL? Det känns som underlivet har svullnat igen, så pass att sambon inte riktigt kommer in ibland. Som att tappen är jätte jätte långt ner och det känns rejält i magen dessutom.  

Det är ju då kroppen ska vara som mest sugen, men min jobbar emot mig Skrikandes

• Andromeda326
    Cykelhjul skrev 2022-09-26 07:24:04 följande:

En fråga till er gällande sex och ägglossning. 

Är det flera som får ont av sex vid ÄL? Det känns som underlivet har svullnat igen, så pass att sambon inte riktigt kommer in ibland. Som att tappen är jätte jätte långt ner och det känns rejält i magen dessutom.  

Det är ju då kroppen ska vara som mest sugen, men min jobbar emot mig Skrikandes

Känner samma, får ömma bröst och känslig livmodertapp så det är inte jättefestligt för min del att ligga runt äl.
  • Hannis1983
    Andromeda326 skrev 2022-09-26 10:50:17 följande:
    Känner samma, får ömma bröst och känslig livmodertapp så det är inte jättefestligt för min del att ligga runt äl.

Samma här känner mig så öm i samband med äl. så skönt att det är flera 😃

• Cykelhjul
    Andromeda326 skrev 2022-09-26 10:50:17 följande:
    Hannis1983 skrev 2022-09-26 12:16:55 följande:

Gud vad skönt man inte är ensam! Jag har känt mig som en alien haha Skrattande

• Sanlin90

Jag är fundersam om jag missade peaken på äl testerna eller om jag är en sån som inte får positivt, det återstår dock att se närmsta dagarna!

• TrueResolution
    Cykelhjul skrev 2022-09-26 13:45:35 följande:
    Hannis1983 skrev 2022-09-26 12:16:55 följande:

Gud vad skönt man inte är ensam! Jag har känt mig som en alien haha Skrattande

En till här, säger som ni andra: Skönt att man inte är ensam!! Känns helt ologiskt dock, precis som någon annan skrev ovan borde detta vara då man är som mest mottaglig för samlag biologiskt?
Svar på tråden BIM oktober - 2022