• Trana123

BIM oktober - 2022

Slänger in en ny tråd för oss med BIM i oktober! 

Själv fick jag min första mens idag sen jag slutade med minipiller den 23 augusti! 

nu är jag redo att skaffa ett syskon, har en dotter sen innan som snart blir 2 år :) 

jag hade en cykel på 28 dagar innan jag åt p-piller så min förväntade bim är så isåfall 6/10 om det håller sig så! 

6/10 Trana123

• Svar på tråden BIM oktober - 2022
  • Andromeda326

Känns som denna månad är köööörd. Hade sex i förrgår och fast gubbe på clearblue advanced igår. Försökte sexa tidigare idag men då gick det inte för maken som förmodligen kände sig stressad och nu på kvällen orkade han inte.. är det ens värt att försöka få till en omgång imorgon eller ska jag bara kallt räkna med att det inte ens är värt försöket?

• Jojjans

Här har verkstaden precis öppnat. Fertilt sekret kom igår em och fick till det en första gång på kvällen. hoppas orka köra på ungefär varannan dag fram till onsdag/torsdag. 

den här månaden blir det ingen d-vit-boost eller något annat trixande, utan bara vanligt hederligt liggande haha

• Trana123

tog detta test imorse, äl+11/12. 

har testat sen tre mornar tillbaka och de har varit helt blanka, idag fick jag fram detta strecket!! Vad tror ni? 🙈 

tog även ett äl-test som var starkt nästan positivt när jag var gravid sist, idag var det lika starkt som då! Har varit blankt tidigare i veckan!  

håller tummarna!!😍

• Andromeda326
    Trana123 skrev 2022-09-25 07:11:38 följande:

har testat sen tre mornar tillbaka och de har varit helt blanka, idag fick jag fram detta strecket!! Vad tror ni? 🙈 

tog även ett äl-test som var starkt nästan positivt när jag var gravid sist, idag var det lika starkt som då! Har varit blankt tidigare i veckan!  

håller tummarna!!😍

Jag ser bara teststrecket men håller tummarna {#emotions_dlg.flower}
  • Minmillis
    Trana123 skrev 2022-09-25 07:11:38 följande:

håller tummarna!!😍

Åh vilket tydligt streck! 😍 wow håller tummarna 🙏 när blir bf??
  • Amaaanda00
    Hej! Jag fick min mens som jag skulle i onsdags? men den har bara varat i 4 dagar istället för 6 som den brukar? och min temp gick ner till 36.5 när mensen kom men idag är den uppe på 36.8 ? Vad är det som sker? 
  • Trana123
    Minmillis skrev 2022-09-25 07:55:53 följande:
    Åh vilket tydligt streck! 😍 wow håller tummarna 🙏 när blir bf??
    Jag har precis vart å köpt digitalt tidigt, så ska åka hem å ta det nu!! Isf början av juni, men vågar inte tro på det!! Återkommer 😍
  • Trana123
    ametisten91 skrev 2022-09-25 09:26:10 följande:
    Stort grattis!!!! Hjärta
    Tack snälla ❤️
Svar på tråden BIM oktober - 2022