Inlägg från: Andromeda326 |Visa alla inlägg
  • Andromeda326

BIM oktober - 2022

Även jag hoppar in då det inte blev något denna månad. Har ett barn sedan tidigare som vi försöker skaffa ett syskon till, detta blir tredje försöket.

4/10 ettanvandarnamn123
    5/10 ametisten91
    6/10 Trana123 
    6/10 Hannis1983 
    6/10 TrueResolution
    10/10 andromeda326 
    20/10 Ellie0411
  • Andromeda326

Jag är så fruktansvärt opepp på tredje månaden av schemalagt sex, har i princip obefintlig sexlust i vanliga fall och kan inte påstå att den blir högre av att veta att man behöver ligga för att det är ägglossning på g Obestämd

Beräknad äl den 26:e men tänker börja testa från onsdag kombinerat med tempning. Och sen ångesten från ägglossning fram till bim, denna månad är jag inte taggad alltså..

• Andromeda326
    Cocachins skrev 2022-09-22 20:32:21 följande:
    Kan så relatera till detta just nu. Närmar mig äl nu och är så opepp. Är lixom själva vetskapen att nu måste det ske fast man kanske är trött har smått huvudvärk etc. Såklart är det ju inget måste, men vill heller inte missa chansen, ja ni fattar.. Gillar inte när det blir schemalagt samtidigt tror jag det är jätteviktigt om man vill öka chansen att träffa ganska rätt, ägget leve ju kanske bara i 12 h. Hur som helt nu blir det försök 3. 
    Exakt så! Maken känner likadant för han kom precis och sa "vi får köra lunch imorgon, jag pallar verkligen inte ikväll.." så vi båda känner ju typ att det är en grej som bara ska avklaras. Inte så romantiskt eller sexigt direkt.

Försök 3 även för oss!
  • Andromeda326

Känns som denna månad är köööörd. Hade sex i förrgår och fast gubbe på clearblue advanced igår. Försökte sexa tidigare idag men då gick det inte för maken som förmodligen kände sig stressad och nu på kvällen orkade han inte.. är det ens värt att försöka få till en omgång imorgon eller ska jag bara kallt räkna med att det inte ens är värt försöket?

• Andromeda326
    Trana123 skrev 2022-09-25 07:11:38 följande:

tog detta test imorse, äl+11/12. 

har testat sen tre mornar tillbaka och de har varit helt blanka, idag fick jag fram detta strecket!! Vad tror ni? 🙈 

tog även ett äl-test som var starkt nästan positivt när jag var gravid sist, idag var det lika starkt som då! Har varit blankt tidigare i veckan!  

håller tummarna!!😍

Jag ser bara teststrecket men håller tummarna {#emotions_dlg.flower}
  • Andromeda326
    Cykelhjul skrev 2022-09-26 07:24:04 följande:

En fråga till er gällande sex och ägglossning. 

Är det flera som får ont av sex vid ÄL? Det känns som underlivet har svullnat igen, så pass att sambon inte riktigt kommer in ibland. Som att tappen är jätte jätte långt ner och det känns rejält i magen dessutom.  

Det är ju då kroppen ska vara som mest sugen, men min jobbar emot mig Skrikandes

Känner samma, får ömma bröst och känslig livmodertapp så det är inte jättefestligt för min del att ligga runt äl.
  • Andromeda326

Det ska bli intressant att se om mensen dyker upp eller om det blir ett plus istället. Ägglossningen kom tidigare så beräknas få mens 7/10 istället för 10/10.

Känner mig konstig i kroppen så antingen är något på g eller så börjar jag bli sjuk Tyst

• Andromeda326

Och där fick jag min mens... lär inte bli något nästa ägglossning heller för då är jag på affärsresa 2 av dagarna och sen ska vi hela familjen och bo hos mina föräldrar i min hemstad. Jävla skit.

Svar på tråden BIM oktober - 2022