Drömmenom3 skrev 2023-11-15 21:20:38 följande:
Orkidée :
Tack ! Så skönt att badet överstökat. Hoppas du mår bra . Vilkenvecka är du i nu?
Försöker också :
Så trist att det inte tog sig denna gång men härligt att ni start är på t igen. Underbart att ha så många frysisar. Tror starkt på att någon av dem är er lilla bebis
Nu har jag fått mens och klartecken från kliniken att göra vårt allra sista FET i denna cykel. Vår lilla 6- dagars kämpe.
Vill så gärna tro på den men det är svårt.
Sen, efter allt som hänt nu efter senaste äggplocket med infektion och blödning* i buken samt hysteroskopi , är jag helt slut både fysiskt och psykiskt. Det känns som att något försöker säga mig att det räcker nu. Kroppen vill inte mer.
Det kanske inte är meningen att vi ska ha fler barn . Och om det är det blir det nog så, Försöker intala mig själv det iallafall.
Jag känner mig som dig helt klar. Även om vi har blastocyster i frysen så har vi nu gjort 11 återföringar i rad utan att lyckas (varav 4 missfall).
Vi har några blastocyster kvar men sedan är det stopp. Kanske är dessa sista försök det som gör att man kan gå vidare mentalt och känna att man gjort allt men att nu räcker det.
Men jag håller såklart hoppet uppe för mig och din lilla kämpe! Plötsligt händer det! 😀
Så skönt att du fått klartecken, vet du när FET blir av? Jag ska på återföring på fredag. :)